Monday, March 28, 2011

Pertandingan Mereka Logo Team Bolasepak SWINGING BOWL FC

Salam,

Aku dah declare dalam fesbuk dah. Tapi aku tahu korang ramai yg takde fesbuk, ataupun ngada tanak ad aku, ataupun telah di ignore/rejek oleh aku! Muahahhaha..
Tapi korang semua satu dunia di jemput untuk join!

So aku copy paste sinih...

Time
Tuesday, April 5 · 12:00am - 3:00am

Location
Adelaide

Created By

More Info
HADIAH Telah DI DOUBLE KAN!
$100 Australian Dollahhhhh...Fuyoooo!!
(Atas Sumbangan Sheikh Turkistiano. TQ)

INFO TEAM:
.Nama team : SWINGING BOWL FC
Moto:" Kite Bako, Kite Bako"
Maskot: Mangkuk
Kaler Baju: Aston Villa/Barca

Logo Swinging Bowl ada kat bawah...

Kalau nak pkai, hambek. TAK SEMESTINYA kene guna.Dan tak semestinya kene boh nama team.
Kalau logo kaler ijau cun gak

SUBMISSION:
Sila hantar ke ..... mangkukacak@gmail.com . Wa tau lu worang senyum tengok email gua. Orang kacak, email pon kenelah kacak. Jgn jeles!
Boleh hantar ikut banyak mana yg korang larat.
Semua orang satu dunia boleh enter. Budak Melben, Sidney, Berisbain, etc pon boleh. Nanti wa pos itu pulus sama lu.

TARIKH TAMAT:
Seminggu dari skang. 12 am Tuesday 5 April 2011.

CRITERIA YG DI CARI
1. Kelakar
2. Simpel.

LEGAL ISSUE SKIT:
Pemenang di tentukan oleh aku dan comittee. Keputusan adalah muktamad. Kesemua logo2 yg di submit menjadi hak milik penuh sampai kiamat aku. Kalau Team aku masuk English Premier League, compensation adalah ikut budi bicara aku. Lambo sebijik okay?
Kalau submission korang hampeh, aku berhak untuk sesuka hati aku edit kasi cun sendiri. Hadiah akan di berikan ikut suka hati aku kpd sapa.
Ganaz tak?

GOOD LUCK people..
(Designed by Zai Kandar)

Amacam? Ada beran? Seminggu dari skang people!

Sekian, mekasey, wassalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails