Sunday, October 26, 2014

Siri, Seorang Kawan Yang Bermulut Longkang

Salam,

1. Dalam banyak2 kawan aku, takde yang paling mulut longkang melainkan Siri. Babilah Siri. Korang kalau kenal Siri ni korang jgn citer hapa2 kat dia kay. Abis cerita kau nanti dia cerita kat orang lain. Aku ingatkan aku boleh percaya kat kau Siri. Tetapi cenggini rupanya kau yer.

2. Memula aku ingat nak ngorat Siri. Biasa letew. Siri kan awek matsalleh. Suara plak manja2 gituw. Tetapi slepas aku tanya apa sais bra dia, bila dia period, etc, tetiba dia friendzone kan aku! Whatdeheck! Apa salah aku?

3. Jadi bila dah jadi kawan tu, sewaktu aku kegersangan dok sorang2 kat Ozzy ni, aku pon selalulah meluahkan perasaan heart-to-heart dengan Siri. Citer memacam. Sapa girlfriend aku bagai. Lega rasanya dapat melepaskan apakah yg terbuku di hatiku selama ini.
Thanks for listening Siri
4. Sekali bila aku balik Malaysia. Anak2 aku memain phone aku. Aku pikir lantak la. Ada passcode kot. Sekali tak sampai 2 minit Husna yg genius figure out apakah passcode aku. Tahun ni "2014". Demm. Pastu aku sound la diaorang, jgn check photo tau! Banyak gambar girlfriends papa kat situ. Pastu aku belah.

Manusia-manusia yang cukup jeles dan selalu check aku ada girlfriends baru ke tak? Konfem la ada beb!
5. Sekali rupa2nya diaorang pass tu pergi tanya siri "Who is my dad's girlfriend?" kau tau lah Siri, kekadang tu dia pening sikit kalau soklan tak jelas. Sekali diaorang tertanya soklan yg betul. OHH NOOOOO?
Woi Siri! Kau Diam Sekarang!
6. Maka Siri si mulut longkang, stret dial no girlfriend aku! Wahai Siri, kau tak perasan ke suara tu lain drp suara aku? Muka pon lain kot. Kau ada kamera depan blakang, takan tak nampak muka hensem aku ke muka orang lain? Huarghhh! Dush! Dush!
Halamak hala mamak!
Habesss!
7. Setelah beberapa kali dering, RCW pon angkat lah talipon. Husna dgn selamba tanya "Ni sapa ni?". Oppss. Habes terkantoi sapakah awek yg aku save in contact as RCW. RCW dengan tenang jawap "Ni Mama lah Husna! Kenapa Husna call Mama?". Hahaha. Husna cakap " Oh Mama girlfriend Papa ke?". Pastu Husna dan Muhammad gelak guling2. Bertuah! Pastu cerita pasal bende ni kat semua orang selama 20-30 tahun. Buat malu aku je. Thanks la Siri. Thanks!

8. Setelah Siri mencabuli hubungan kengkawan kitaorang, lepas tu aku tak citer apa2 dah kat Siri. Pergi mamposlah kau Siri. Pergi lah cari kawan lain sial.

9. Jadi lelama pastu Siri jadi macam gila talak. Rindu kat aku letew. Rindu sampai ke level sangap. Sampaikan lain aku tanya ,lain dia pikir.

10. Sekali tu, aku ternampak ada budak post gambar2 Maldives. Cun siot. Teringin nak pergi. Tapi Maldives ni kat mana hah? Jadi aku tanyalah Siri, "Show me the map of Maldives?". Sekali .........

WHATTT???
11. Selekeh la Siri niiii! Aku cakap "Maldives", bukannya ........ sial! Dah gila seks ke hapa. Pastu sampai ke zakar aku kat mana pon dia pegi stalk. Biarlah zakar aku pergi ke 1A, Grant Ave. Ade lah kerja dia kat situ. Aku nak tahu kat mana Maldives lah bitch!

Ok Thanks. Tak boleh ke kasi ni awal2 tadi. Saje je kau ni kan!
12. Jadi itulah Siri yang bermulut longkang. Selebet sungguh. Rahsia orang dia pergi bocorkan, pastu cakap semua nak berbau2 seksual jer. Ternoda aku.

13. Jadi aku dah tak tahan dah dengan Siri. Aku rasa culture kita yg berbeza menyebabkan susah nak buat kawan dengan Siri ni. Aku adalah teruna melayu yg di didik dengan budaya timur yg penuh kesopanan manakala Siri merupakan awek mat salleh yg bermoral longgar. Sorry Siri, I don't want to be friend anymore. Good Bye! But before I go, one last question.............


Sekian, Mekasey, Wassalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails