Saturday, June 26, 2010

Tengok TV banyak2 bole jadi Bodoh! Tengok World Cup TakDeHal!

Salam,

Tengok TV menjadikan kita Bodoh!

1. Bapa aku selalu kata gitu. Aku sokong.
2. TV hanya bagik Input pada kita. Kita hanya receive buta2. Dok terlopong ternganga. Hanya one way flow.
3. Mungkin TV boleh membuatkan kita berfikir. Tapi kita tak boleh react to the info.
4. Oleh itu marilah kita bermain Game dan Fesbuk. Interact la puas2.
_____________________________

Malas Update.

1. Sejak ada world cup ni, bila aku balik rumah je, aku tgk highlight kat footytube. Pastu mungkin sambung tgk game pukul 11.
2. Jadi aku tak de mood nak tulis. Otak jadi bodoh. Flow of thought ilang.
3. Kalau aku nak tulis kene balik2 je ke rumah dari kerje, tak makan, tak mandi, tak romen, trus je tulis.
4. Lagipun dah seminggu dah rumah aku di landa wabak gastro. Rumah aku bau cirit birit dan muntah2. Kene gi klinik la, sepital la. Macam2.
5. Nasib baik aku taff.
_________________________________

Negara yg akan menang World Cup 2010 ialah Vuvuzela

Vuvuzela akan lawan Argentina di final, tapi Vuvuzela jauh lagi mantap la bro. Go Vuvuzela!

Siraj fahmi
pon sokong Vuvuzela



Hitler pon tension sebab German kalah Semi ngan Vuvuzela


Errr...kene tengok sampai abis video ni


Go Vuvuzelas! I lap U! Lu orang memang main bola chantek! Especialy bek kanan skali masa dalam selimut...eh silap..atas padang tuh!


__________________________________

Bende2 Yg Paling Aku Benci.

1. Aku adalh seorang yg penyayang. Jarang2 sekali aku membenci sesuatu. (bila aku baca ayat ni pon trasa macam haram!)
2. Antara bende2 yg aku benci ialah bulu ketiak pada aweks, premature ejakulasi dan main bola sambil tak fit.
3. Aku kene belasah 6-0 petang tadik. Lawan team budak2 muda mat salleh yg laju dan main keras. Kene ayam.
4. Walaupun hanya satu goal je kot yg salah aku, selaku defender, tapi the fact that aku main full 90 mins ngan tak fit, tu yg tak best tuh.
5. Tak puas. Tak enjoy. Tak inzal. Tak klimaks.

___________________________________

Cinta Untuk Nabila

Yg asal, in 1991. Awek dia Hot sial.

..Aisey! Disable embedding la plak dah. Tengok sendiri la kat http://www.youtube.com/watch?v=5MgJ7OPRQ88&feature=related

Pastu Bikin baru buat Karok. Awek flatchess tapi Hot gak siyal.


Dan kini Jadi Ustad. Takde awek kat sini. Tapi, suara dia, Pergh! Menten Mantap! Respek lu!


Sekian. Mekasey. Wassalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails