Monday, December 6, 2010

Balik-Balik Arshad....

Salam,

Aku tau! Aku tau!
Semua orang dah bosan giler bila baca citer Arshad dlm blog.
Kali ni dia belah betul2 ......kot!
......melainkan kalau dia sambung buat PhD!

Tahun ni aku tak jumpa sangat ngan The "Shad". Dia bizi buat honours. Dapat 1st class wa cakap lu. Bosan siyal!

Dia kerja 2 kali je kot ngan aku,.
1st, Malaysian carnival
First time aku tengok Arshad pancit! Biar betik!

2nd, Moon Lantern
Sentiasa bergaya. Cilok spek makmal utk bakar satay!

So last year,2009, aku dah tulis dah cakap goodbye.(Baca sini)
Setahun yg lalu. Last day kerja 13 Dec 2009.

Tahun ni, 2010 aku dah bosan. Cukuplah sekadar aku memberitahu korang semua, persahabatan kami berdua tidak boleh di nilai dengn wang ringgit. Ia hanya boleh di nilai dengan Australian Dollar sahaja.
Semalam, 5 Dec 2010, pukul 1130 malam. Beberapa jam sebelum flight Arshad. Bayar gaji!

Ya. Aku nampak semakin tua compare to last year. Dem! Nak wat camner? Pukul 1130mlm bai. Letih dah aku menten hensem sejak dari pagi!

Ya. Arshad mmg tetap tidak berubah langsung sejak dari aku kenal dia 3 tahun lepas. Masa dia sampai first year dulu, dia berumur 45 tahun. 4 tahun pastu, dia masih berwajah 45 tahun. Sungguh ajaib!

Ya. Arshad memang pakai baju kemeja dan seluar slack umpama model Ed Harry masa dok saja2 kat rumah pada pukul 1130 malam. Dia tidur pakai kemeja, mandi pakai kemeja, bersukan pakai kemeja, kawin pon nanti pakai kemeja dan bersetubuh pon nanti, insyaAllah sambil berkemeja.

All the best shad. Jumpa lagi bila2 insyaAllah. Jangan lupa bila mandi junub nanti tanggal baju kemeja tu. Kang air tak sampai! Kutu bulu dada kau pon terpaksa pakai GPS skang ni tau dak.

Sekian, mekasey, wassalm.

3 comments:

ihsan_huhu said...

selamat kembali ke alam perniagaan karpet.

Anonymous said...

Kutu bulu dada kau pon terpaksa pakai GPS skang ni tau dak.

Seyeshyt aku gelak gila babi. HAHA!

- sundayz sweet 15

nkecik said...

arshad, nak beli karpett..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails