Saturday, May 14, 2011

Aku Dengki Dengan Blogger Lain!


Salam,

1. Seperti biasa aku dah 2 minggu lebih tersangkut idea. Aku bukan ade writers block. Tapi writing aku terblock! Ade beza di situ.

2. Orang yg kene writers block, dia takde idea nak menulis. Tapi aku lain. Aku ade sejuta idea untuk menulis. Cumanya, aku takde masa or kesempatan untuk menulis. Bila aku nak mood tulis je, konfem aku tak de depan computer.

3. Dengki sungguh aku dengan bloggers lain yg kerje dok depan komputer. So diaorang boleh "take-5" drp kerje diaorang dan update kejap.

4. Kalau aku buat take-5, mau ade hangit ayam goreng or kari aku. Aku nak take-5 pergi kencing pukul 9 pagi pon tak sempat sampai terpaksa jamak dengan berak pada pukul 2.30 petang nanti.

5. So kalau nak pegi toilet pon sampai kene jamak takhir, kalau aku nak menulis blog tu jgn harap la kan. Masa aku yg terluang sewaktu meneran tu, hanya sempat untuk aku check twitter, update fesbuk dan membuat "mini-stalking" sahaja.

6. So what I need ialah seorang secretary. Instead of nyanyi feeling habes lagu lagu rock kapak sewaktu memasak, aku akan dictate ayat2 blog aku. Pastu secretary tu tulis lah kan and publish dalam blog.

7. Aku tau, akan ade mat geek yang akan kata, apsal tak pkai software yg boleh convert speech to written docs. Well my friend, kalau kau jumpa any software yang boleh eja perkataan "tetek" bila aku sebut "tetek" kau britau aku yer.

8. So kepada sesiapa yang interested untuk menjadi secretary aku sila kontek aku. Kebolehan untuk mengeja perkataan "tetek" is a must. Mempunyai tetek is a bonus.

Sekian, mekasey, wassalam.

dapat SMS drp member kat Msia "aku baca blog hang. ganazz".
Err... manede?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails