Wednesday, May 18, 2011

Konspirasi Aku?

Salam,

Seperti yang di ketahui umum, AGM UMNO pada Ahad 15 May yang lepas adalah sungguh ... err....dramatik. Drama bersambung lagi selepas AGM dan klimaks di ruang-ruangan twitter, SMS, e-mail, group dan lain2.

Dan unsurprisingly, nama Aku pon naik sekali di dalam cerita best nih!!
Well.... ngkorang tau aku glamer kan? Tapi glamer nama aku naik di pagi sebelum AGM UMNO pada Ahad 15 May yg lepas adalh ibarat glamer paris hilton terkantoi tak pakai spender. Satu glamer yg tak best utk aku ...... walaupun org yg usha tu best je layan tengok!

Banyak pihak di hari AGM tersebut telah mendapat berita bahawa, lewat malam (pagi buta) tersebut, Aku dan Afiq Asjay telah pergi rumah Kimie untuk berbincang sesuatu and the confrontation telah menyebabkan Kimie "declined" post president UCSA (Umno Club SA) pada pagi tersebut walaupun beliau telah menang convincingly in the ballot against Afiq Asjay.

Therefore, Afiq Asjay telah di istiharkan menjadi president Kelab Umno South Australia.

Jadi ramai yang speculate bahawa AKU telah interfere di dalam pemilihan komiti Kelab UMNO pada tahun ini.

Their speculation jadi bertambah lazat berlemak apabila ramai pulak budak2 bola, Swinging Bowl FC yang mengisi post2 dalam kelab tersebut. Lipas, Miu, Epol, Ilham dan Ikhwan yang aku tau. ENAM org tu! Dalam pencalonan pon ramai aku dengar nama budak2 bola naik, but they either kalah or mostly declined.

Jadi sapa lah tak suspect aku kan?

Well let me set this shit straight. Let me tell you apakah yg terjadi on that fateful early morning Sunday 15 May 2011. Itu sahaja. Ape yg berlaku selepas tu, aku tanak sentuh.

Please jangan komen hapa2. Senang citer aku offkan komen sementara kat blog ni.

TBC........

Sekian, mekasey, Wassalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails