Tuesday, January 27, 2009

Kopi Kuat part 1: Sticky Ali and friends di marahi Encik Zakaria.

Salam.
Warning: Bahasa keras.This post is for org jantan sajer. Org betina tok sah lah nyebok bacer yer.
This Post is rated 18SX for Malaysian audiences. Ia adalah straight forward tentang seks, mengenai seks dan pasal seks org lelaki. You have been warned!!
This post is rated PG for Australian audiences. Everbody can read it.

1. Aku dah dua tiga malam tak boleh tidur sebab dahaga la.... Hari ni panas aku dengar sampai cecah 45DD ..ehh C la. Sat aku minum air jap....Jadi aku telah mengambil keputusan untuk mengikut jejak langkah senior blogger abg ben dan fakir-fikir dgn cara "pasang satu lagi". Dier org ni dah lama dah "makan luar" di 5 -6 tempat dah . Tapi cukup lah aku melempiaskan dahaga aku kat tempat kedua aku ni je.

2.Aku tau konfirmnyer lah, usaha ke dua aku ni bak kater aliph al-turkistani "warm warm chicken shit" je. Tapi tak kesahlah sebab bagi aku "shit is better outside, than inside"...what??

3. Sebut-sebut pasal air di malam yg gersang ni, teringat aku maser balik ari tuh dok cari kopi nak jual kat mapler aku. Alamak..sikit punyer susah lah bro. Punyer lah banyak product2 kopi "kuat seks" ni.
Panjangnyer packet dier...
Setengah2 tu dok nyamar jadi macam kopi "kesihatan" 2000 dalam 1 dengan ginseng la, habatus saudak la (islamik konon), madu la, mengkudu hutan dan ape menatang lagi....tapi last2 tulis ali's stick gak...ehh ali's stick ke ali's cane hah. lomah BI den!
Punca kemenangan di KT!
Setengah2 tuh tak de sticky ali pon, tapi dalam khasiat yg panjang dalam dua padang bolasepak tu, mesti terselit last sekali tuh..."kesuburan lelaki" atau yg sewaktu dengannya.

Kalau dier hebat, naper masih janda? Mesti laki dier tak cerai kan dier kan? Atau kalau laki dier mati di gelek steamroll pon, mesti dah kene sambar ngan org lain kan? Jadi apa hebatnyer? Kedahagaan dier ker? Aper anak2 dara tak de rase dahage ke? Lain kali pakai la rozita che wan..baru aku tak banyak soal!!.
4. Aku bebenornyer dah lama dah tensyen ngan "kopi kuat" ni. Naper? Cube kite lucutkan kes ni sehelai demi sehelai...

5. Lain kali, cube lah bacer betul2 khasiat yg kopi2 kuat tu claim yer. Ada logik ke? Istilah pelik2 tuh, apa yg di maksudkan sebenarnyer?Maner dier orang dapat fakta tuh? Ke main tabur semberono jer! Sedikit contoh2 koman..common..ehh lain maksud tuh...blasah lah:

a. melancarkan darah (aper maksudnyer nih...darah haid keluar lancar ker) ,
b. melancarkan air kencing (dah minum sampai 50 000 gelas maner tak nyer ),
c. membersihkan saluran usus (mula2 hang berak keluar taik, pastu keluar buih2 sabun FAB, last skali keluar air bilasan yg jernih...sungguh bersih berseri2.)
d. mengeluarkan angin-angin dari badan (wooo...angin2 tu boleh stay lam badan aku...Aku tak kesah nyer. Kalau keluar diam2 leh tak boss? Tak pon semuer angin tu keluar kot mulut ker?..)
e. menambahkan imunisasi badan (amende? air sarsi aku tau la..)
f. membina sel darah merah ( Laa..buat amende. Cakaplah boleh mendapatkan anak dara yg masih merah...itu baru sales tip-top bro!!)
g. memudahkan penyerapan zat kedalam tubuh badan ( so jadi gemuk lah kan sebab semuer zat dah masuk badan kan..)
h. melangsingkan badan ( hold-on...rewind skett! Tadi kater genuk sekarang kater kurus... )
i. memecahkan lemak dalam badan ( Woiiii stopp! Jangann pecah kan lemak akuuuu!.Tu kan zat yang aku susah serap awal2 tadi)
j. merawat keputihan dan "sakit puan yang lain" (Ehh bagus lah putih, bukan semeur org nak jadi putih ker? Namer mat salleh lah, pakai whitening la, rambut blonde dan skipping gitu. Saya tak de "puan yg lain" encik..Sayer hanya ader satu puan jer..Encik nak saya carik "puan yg lain" ke? Itu kerja nya enteng mas!!)
k. mengelak keguguran rambut (keguguran bulu ketiak kira cover skali ker nih?)
l. mencegah barah (Yahoooo.!!Ya-bedal-budu!!...Aku nak start balik isap rokok malam ni...Rupa-rupanya kita dah jumpa pencegah canser..Awat tak habaq awai2!! Loklak lah hang nih! Nah pakcik mai amik Nobel prize ni!!
m. mengeratkan hubungan suami isteri. (bagik rantai emas besar tali kapal pon leh mengeratkan hubungan)
n. melegakan lenguh2 ( sebelum beraksi lah kot. Lepas beraksi tu kalau tak lenguh2 balik tu, itu maksudnyer bermain bola tanpa kesebelasan utama lah tuh...)
o. menambahkan tenaga lelaki ( lelaki tu maksudnyer zakar anda...kalau tak paham2 lah kan)
p. mengekalkan kesihatan lelaki. (refer f...tabik dier bukan tabik spring...Dier tabik lekat kat dahi...untuk waktu yg lama..tapi bukan selamanye.)
q. menambahkan kesuburan (ehh macam baja pulak yer...dalam kopi ni ader baja tahik aper pakcik..patut la kelat semcam)

6. Ni aku belum letak kopi yg pra-campuran sejuta dalam satu. Lagi sepuluh juta macam kasiat lagi bole di auta kan. Aku minum kopi ni hanya ader 2 khasiat jer yg aku nak. Satu menghilangkan dahaga di TENGKUK dan dua bagik steam biler isap rokok. Dua tu jer..yg lain tuh tak penting lah bro.

7. Rata2 khasiat ni overlapp antara kopi2 tersebut. Majoriti drpd khasiat tersebut adalah kelentong. Banyak yg bersifat subjektif ie tak leh nak ukur eg melancarkan darah dan memudahkan penyerapan zat. Kesan2 yang melibatkan psychology pon banyak eg menambahkan tenaga lelaki., mengurangkan stress dsb.

8. Jadi apa kah soalan cepu-mas sekarang nih?..Sudah semestinya MAGGI! Adakah kopi ni benar2 berkesan? Kesan yg aku maksudkan kat sini bukan mencegah barah, membersih usus dan ape kejadah lagi! Itu semuer tak penting. Yang penting adalah kesanya terhadap...kesihatan "lelaki".

9. Mai sini gua nak story pengalaman peribadi. Weii budak2 pompuan jgn bacer..Pi berambus jauh2 main batu seremban ke pekejadah! Wokey.

10. Sebut pasal dahaga di malamhari ni , aku teringat skali aku naik bas malam drpd b/worth ke KL singgah satu RnR kat perak. Aku pon minta la kopi nak layan ngan dunhil gua. Skali Tok Chik yg jage kedai kopi tu kata kopi biaser tak de lah adik hensem, semeur kopi-kopi kuat jer. Sudah!! Aku tak nak belah ke tempat lain sebab dier dah kate aku hensem!! Jadi aku kater tak kisah lah asalkan yg tak de tongkat ali sebab bukanyer aku nak berkuntau malam tuh. Aku nak naik bas jer. Jadi Tok Chik tu bagik kopi merah. Aku pon dengan pasrah nye blasah ler. Best gak.
Biler dah atas bas balik tuh gua dah asyik terpikir2, ehh tak de apeer2 pon. No effect pon. Setelah dok bermain2 lam otak ...kopi..Encik Zakaria...kopi ...Encik Zakaria..kopi..Encik Zakaria..selama 10 minit. Tetiba...negaraaa ku..negara ku ku. Siaran RTM telah tamat. Bermulalah siaran baru...

11. Skali biler aku check balik, kopi merah memang takde sticky ali dan depa tak claim ader effect kejantanan pon. Sile check sini. So aku merumuskan efect kat aku tu malam tuh hanyalah mainan fikiran semata2. Dari segi medik pon membuktikan psychology memainkan peranan penting dalam menceriakan guru besar saya Encik Zakaria yang tengah ambik sabatikal sekarang ni. Jgn segan2 search sendiri kat wikipedia ttg hal ni ye.

12. Itu aku kater. Aper org lain kater?.Satu 2007 FRIM study dan dua taiwan reject eksport kopi tongkat ali kiter sebab tak de scientific proof..ooppss kantoi. SAT..jgn konpius. "Tongkat ali" tu bagi aku berkesan TETAPI "KOPI tongkat ali" nyillek!! Kecuali lah kau minum sejuta gelas...(mintak abg ben tolong convert nano kpd miligram boleh?)

.tipah tertipuu bangg!!

13. Jadi balik kepada cerita aku beli kopi tadi, kopi ape yg aku beli maser balik ke malaysia ari tuh?. Alamak sorry broo, mintak sorri bebanyak. Gua beli Kopi biaser jer. No tongkat ali. Gua beli kopi chap TABIK (yg melekat kat dahi selamanyer...wow) dan kopi chap Dua BADAK ( bukan sekor...tapi dua ekor beb..). Khasiatnyer adalah boleh membesarkan gegendang telinga anda, mencegah keguguran bulu idung, memcuci engin kereta anda dan memperkayakan tokey SB. Yaa badul buduuu
.Pihak SB tidak bertanggung jawap atas segala kesan positif atau negatif drpd produk ini. Tapi kalau ader kesan positif tuh, ..habaq mai lah yer..

to be continued...

Sekian mekasey. Wassalam.

5 comments:

Anonymous said...

alo bro,
rozita che wan jgn sbut..
itu gua dh cop b4 dia jd artis lg..huhu..

from,
aLiph aL-Turkistani

Dr. Bentara said...

aagghhhhh... gua dah pesan 14-15 kali dah... BELIKAN GUA KOPI TONGKAT ALI!!!

Lu yakin takde la bro.

It's all in the mind! Masa minum tu lu kena sebut dalam hati dan otak, khasiat yang lu nak. Baru boleh jalan.

ihsan_huhu said...

aku minum kopi kat mesjit rs cam nk pengsan ade r..

mcm minum secawan short black tuh

mangkuk statik said...

al turkistani: lu mau...lu boleh amik..Wa tengah dok tunggu erra fazira je!

abg ben: Weii anak dah dekat setengah dozen takkan nak makan tongkat ali lagi wei...Pi makan kacip patimah tuh, bagik turun sikit kerakusan kau tu!

huhu: itu sebab tenaga dier kau tak leh lepaskan tuh...tu yg naik sampai kepala tuh..Kopi ni utk org berbini je la beb.

Anonymous said...

kelelakian terletak pada bakat.
kalau mmg dah berbakat, takyah minum2 tongkat ali dah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails