Tuesday, May 19, 2009

Adat org meniaga 3; Anak yg Terbiar part 2

Salam,
Berikut adalh continuation from Adat org meniaga 3; Anak yg Terbiar part 1

7. Sekali alih2 bini aku tak tanyer pon. Haish.. anti -climax betol. Maklumlah org pompuan, depa segan2 skit dlm hal2-ehwal ni.. Kalau lah aku, aku dah torture muhammad sehinga ke titisan darah terakhir untuk more info.
" muhamad ader rase mane2 organ yg keras dak maser tuh?"
" muhammad ader tak macam dah terkencing2 gitu bile bangun pagi tuh"
" seluar ade basah dak?"
" Dalam mimpi tu ..papa nak tanyer skit...Muhammad dan H maser tu pakai baju kaler aper?...Ke muhammad dan H tak pakai ape2?......"


8. Sebenarnyer Muhammad dan aku adalah sangat2 rapat sejak dier kecik dan we share secrets together..muahaha. Ade bende mak dier tak tau kah kah kah. Tapi biler bab cintan ni, kat mak dier gak dier ngadu sebab aku terlalu bizi berbisnes, so muhammad tak de maser nak slow talk ngan aku. Jadi anak terbiar ni gi kat mak la plak. Kecik gak cikit2 ati aku..muahhahah.

9. Disebabkan aku dah tau stori ni, aku pon apalaga, asyik dok sakat dier je la. Dier tak tau aku dah tau! Muahahha. Jadi aku sajer jer dok tanyer pasal dream la, girlfren la. "MuhD tak dream ape2 ker sejak dua menjak nih?" "Ehh org tepi jalan ni ader gilfren la, MuhD ader gilfren dak?" Jadi one day MuhD pon mcam nak citer kat aku, tapi alih-alih dia berhenti sampai kat dier rase shy nak bitau aku jer. Dia tak stori pon pasal hug n kisses tuh. Cissss...Anak durhaka!! So sampai sekarang ni aku masih tak tau samada MuhD berada di dalam keadaan hadas besar atau tidak!!

10. Jadi sebab tu la aku tulis lam blog ni. Padan muke kau muhammad! Biar satu dunia tau! Inggat!! Mama yg promise tak nak britau sesaper. I didn't. Muahahhaha anak Loserrr. Tapikan , korang jgn la bagitau muhammad lak yg korang tau cerite ni.. kang dier naik hangin!! Dier tuh sensitip kalau kau tanyer lebey2 pasal GF nih. Kalu korang sebut bende ni depan dier, korang tanggung la akibatnyer!

11. Cik H yg MuhD berkenan tu aku dah kenal sejak kecik lagi. Memang cun melecun lah. Cuma satu jer masalah. Dier berumur dekat2 dua tahun lagi tua dari MD. Tapi itu bukan masalah besar. Sebaliknya, itu adalh satu kelebihan yg besar. Perempuan kan cepat tua. Jadi nanti boleh buat modal nak kawin dua nanti. Dialog mereke berdua pada tahun 2034 nanti
"engkau tu dah tua, dah tak larat layan nafsu serakah aku. So nasiib kau lah aku nak kawin 2 ni. Nasib baik aku tak kawin 4 macam papa aku tu! Dier masih kencanggg......bermain bola""
Kali pertama dating! H bersama "adik" Muhammad! (2002). HAHAHAHA
12. Sejak drpd hari tu gak, aku selaku bapa mithali, suka mengorek rahsia sedalam mane kah cinta mereka berdua. Satu ari, ader budak postgrad buat makan2. Jadi H pon datang gak la. Abis je majlis, aku pon mule lah bertanduk. Aku sesaje jer sakat muhammad, nak test sepower manerkah cinta dier kat H..
Aku: H ade ke tadi MhD? Papa tak prasan pulak...
MhD: Ader papa.
Aku: H pakai baju kaler ape tadi muhamad. (aku nak tau dier dok usha H ke idak)
MhD: pakai tudung biru dan baju kurung yellow.(kantoi)
Aku: Did u play with her today?
MhD: (blushing) Not papa. She played with other girls. But she smiles at me 7 times today!
Aku: 7 TIMES!!.. How do you know its 7 TIMES muhammad. It could be 13 times?
MhD; Because I count. I can count la papa.....
PELEPEK..PELEPEK PELEPEK!!... aku tepuk dahi aku petang tuh. Ni sudah kira penyakit angau kronik nih! Ni dah nak kene masuk jawi ni. Nasib baik MhD dah aku sunatkan maser baby lagi. Ape nak jadi!! What can I dooo??

13. Kawan2 girls miss H pon macam dah tau2 jer. Budak2 pompuan umur2 gitu dah advance level dah. Dah pHD dah bab jiwang ni. Bini aku cakap, dier nampak sendiri, biler muhamad datang dekat H di satu majlis yg lain ni.....
member H#1: ni muhammd datang ni H...ehem ..ehemm..
member H#2: Yes, Muhamamd is here H..ehemm...ehemm
Nyamuk Aedess!!! Yang berdehem tu yg tak boleh belah tu!

14. Tapi biler aku dok interrogate muhamamd secara mendalam sikit, sebenarnye, die tak tau apa yang di alami atau di rasai oleh dia tu adalah "cinta". Bagik dier itu hanyalah mcam minat gitu jer. Macam dier minat power rangers warne merah drpd yg kaler lain. Die macam konfuse. Aku raser dia still too small to understand, perasaan pelik yg dia rasai tu. He is too young to comprehend that the feeling is love I guess. Kamon la...baru 6 tahun mase tu..

15. Ape2 hal pon biler aku tau anak aku ader pasang sorang lagik kat malaysia, aku pon jadi jeles lah. Aku pon tak de pasang sorang kat sini........yet. Korang tau aper Hellija Kembung tanyer kat alin (bini dr zaki) maser dier dok research pasal aku sebelum interbiu arituh?
Alin: die ni dah kawin, anak dua, tapi famili semua dok kat malaysia. Dia dok sini sorang2.
HM: Bagusla. Dia ader awek kat sini!!
Alin: (cepat2 bekap bini aku) Tapi bini die sangat2 cun. Dia tak perlu girlfren2 ni........

Trima kasih alin sebab bekap bini aku.......aduhh. Juga ucapan jutaan Trima kasih di tujukan kpd HM sebab berjaya mengenalpasti potensi aku untuk berawek di sini. Sesungguhnyer org2 glamer cam kau jer yg boleh menilai intan drpd permata.

16. So pada januari aritu, bini aku kene balik keje kat malaysia selame 6 bulan. So muhd kenelah balik ke malaysia ngan mak die sebab aku seriously tak de mase nak jage dier kat sini sebab keje kan. So muhd pon sibukla dok lukis tu la, ini la untuk bagik present kat H. Sekali dier ternampak cap malaysian kitchen aku yg cun dapat dari mamat tourism mesia ritu. Dier pon mintak la.." I wanna give it to H, She will like this". Hangkat la kalau kau nak hangkat topi tu muhd. Aikk...rase macam bersubahat plak!!

17. So pada ari last muhd bersekolah di adelaide, aku pergi la pikap dier. Maser aku jalan ke keta ngan muhd aku pon tanyer lah dier....
PE(papa ensem): Have u say goodbye to H?
MD: Yes.
PE: Have U gave her the cap?
MD: Yap. She likes it soo much papa. She is so happy.
PE: What did she said?
MD:
She hug me and said thank u muhammad and good bye.
PE: She HUG YOU?
MD: Yes papa....like this...(buat gaya hug budak2)
MD: ..................okay......(Baeeekkk.)

Sungguh tak ku sangka, Mimpi dier menjadi kenyataan! Cissss..Cume tak dapat kiss jer dari H. Kalau dapat memang la!
YESSS!! (Waduh waduh waduh..Sunggoh galak kamu yer!)

Sewaktu aku dan muhammad mengorak langkah ke arah kerete cabuk ku pada petang hari itu, sempat aku melabuhkan mata ku ke arah papan tanda sekolah anak ku itu.....
" Islamic College of South Australia"
Di pesantren keagaaaman ini anakku telah beroleh dakapan mesra daripada kekasih hatinya...........GILER HEBAT!

"Ya Allah...selamatkan anakku daripada fitnah wanita! Amin"

Sekian, mekasih, wassalam.

p/s" KEPADA BUDAK2 POSTGRAD: Aku tau korang bacer blog aku. Aku jugak tau korang kenal saper H. Tapi mintak tolong jgn gi kecoh2 kat mak pak H plak. Kalau tak mati anak aku kene parang ngan mak pak dier!!

9 comments:

Anonymous said...

ape zam?awal2 dok H miss H.las2,ko ade tersbut kot name bdak tu.law aku xsilap la.hahahahha.

mangkuk statik said...

pukul 3 pagi la...otak dah mereng dah. Trima kasih di atas fedbeg anda. Ralat telah di un-ralatkan..kot...banyak sanggat sebut namer H sampai aku pon pening nak screened..

lelaki said...

"Ya Allah...selamatkan kami daripada fitnah wanita! Amin"

lelaki terjage kol 4 a.m. said...

aisey..dulu dok rapat2, mesra2 jek ako pnah tgk, skang dah hug-hug ek. gile advance ko mamat, cam bapak die gak nih, hehe [joking zam, hehe].

[to Mhd, dah buang ke kertas name H yg ako lukis dulu? pnat ako kaler tuh, haha.]

mangkuk statik said...

lelaki: Amin.terima kasih

lelaki bla2 aka EZI: Kompirm dier dah buang bro..AKu ingat anak aku bodoh. Dier dah boleh bau niat songsang kau nak ngorat awek dier. Giler pedophile..muahhahaha. Aku ngorat awek muda yg dah akil baligh jer.

ihsan_huhu said...

so skang anak ko dh xdek line clear r utk aku

buleh aku bawak tgk wayang pasnih

Dr. Bentara said...

bro... bila nak tambah... anak?

mangkuk statik said...

huhu: akutau la kau desperate huhu. Pegila join balik usrah. iA, abang2 usrah bole tolong "arrange marriage' kankau.....pastu kau kuar la ..muahhahah jahat giler
Abg Ben: Tu la aku dok pikir tu. Kalau aku ader sepuluh anak, tu dah dapat buat 20 post lam blog. Besok aku spostkan seperm aku kat bini aku di malaysia.

n said...

rasenya tau la salah sorg yg ehem2 tu. Hannah ke? haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails