Friday, September 24, 2010

Pecah Rumah !!!

Salam,

Jemputan open house Koboi style...!!
Last minute....taktik kotor aku utk mengurangkan org datang.!! Ya. Aku mmg genius.

Jom datang beraya rumah aku besok di

3/8, Durham Tce
Ferryden Park


Awek di jemput datang dari pukul 10 am-3pm
Balak di jemput datang dari pukul 12:00-12:03 pm

Sapa dtg lambat akan di bolayan sebab aku nak main bola petang tu. Dipersilakan belah.

Semua orang di seluruh dunia ini dari Adeled hinggalah ke ..errrr.. Adeled balik setelah pusing satu dunia.... di jemput hadir.
Tak kira samada aku kenal ataupun tidak.
Kerana aku tau aku ni celebrity so semua org kenal aku, tapi aku tak kenal engkorang kecuali awek2 yg gojes dan balak2 yg terer main bola macam Muhammad Helmi Miu

Sekian, mekasey, wassalam.

6 comments:

ihsan_huhu said...

wohooo~~!

Anonymous said...

sate sedap

n said...

sian..3 minit je...

Abang Ben said...

lu punya open house memang gerek! Bila nak ada tarian gelek sekali?

mangkuk statik said...

ben: AKu ozzy. AKu dah tak ingat bahase melayuh! Gerek tu apa barang?

zan said...

Gerek slang Kedah: Basikal

Gerek slang Singapura: Best

Abang Ben menggunakan slang Singapura disini. Takkan basikal pulak kan?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails