Thursday, October 7, 2010

Happy Birthday Prince of Swinging Bowl.....

Salam,

...you and me....
8 october 2002.

Huduh la lu! Takpe. Genetik papa,lagi tua lagi hensem.

Jangan tanya!

Saja nak tayang rambut

Rambut kene potong sebab....

...... nak balik jumpa atuk di KayBee.

GayBoys
4 tahun

Aktiviti masa lapang

Sungguh macho..

Aku hitam sakan berbola-an

Tangan berparut sakan. First year bukak kedai.Noobs

Last year. Anak sudah dua. Bini bila pula?
_________________________________________

Terima kasih kerana telah menceriakan papa all those years.
Di harapkan Muhammad akan terus menceriakan papa di masa-masa mendatang ........ sehinggalah apabila Papa kawin bini muda yg hot nanti. Masa tu Muhammad tak perlulah menceriakan papa lagi. Kerana papa busy menceriakan bini muda papa tu siang dan malam.

Tapi, taim tu Muhammad pegilah ceriakan Mama pulak ye. Kesian kat dia. Dia dah tua dah tu.....

Selamat menge-pau orang2 yg datang kedai besok supaya belikan hadiah utk Muhammad!

Sekian, Mekasih, Wassalam.

7 comments:

Abang Ben said...

what a joy!

Semoga kalian dirahmati Allah s.w.t. sentiasa. Amin.

n said...

epi besdey muhammad......... :)

Monza said...

Happy Burfday Muhammad!
gamba2 tu menunjukkan proses tumbesaran Muhammad, termasuk la jugak proses penuaan bapak die. =P

ihsan_huhu said...

pergh mcm antonio cassano pon ade

ainishamsi said...

happy birthday muhammad. =) (belated)

Ainil Hawa said...

alahai cutenya!
sonok nya ade ank :)

charmed said...

aaa suwwiittt gleee ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails