Thursday, October 14, 2010

Preview Topik2 Akan Datang...

Salam,

Berikut adalah my plan utk topik2 blog akan datang.
Ini adalh the preview.
The titles are not finalized yet. These are the working titles sahaja.
I may add or omit any of the topics mengikut nafsu serakah aku.
The order is necessary.
There is method to my madness (Hamlet, William Shakespeare ) (poyo gile)
__________________________________________
Izinkan aku poyo sebentar

1. Organize sikit. Aku kumpul2 entries buat siries. "Launching Siri-Swinging Bowl". The first siri is "Siri-Aku Hensem"
2. "I am an Alpha Male"
3. "Knape ada hari awek macam nak terkam aku dan ada hari awek macam nak sepak aku?"
____________________________
Aku Pengadis Tegar

1. Re-Launching "Siri-Menyelak Rahsia Wanita".
2. "Wanita itu lurus bendul"
3. "Cinta Itu Tidak Pernah Buta. Orang Pompuan lah Yang Buta Sebenarnya"
______________________________
Siri- ISMA

1. Disclaimer: "Sisters Membawa Fitnah Kepada Gerakan Dakwah (Pergh! Cuak Hang!)"
2. Disclaimer: "Peranan Aku Di Dalam Sejarah Pergerakan Dakwah dan ISMA Di Adelaide" (short answer =nothing)
3. Disclaimer: "Mohd Sarifudin Hamzah"
4. Disclaimer: "Kelucahanku, Bias Aku Terhadap Geng Usrah vs Non-Usrah, Kefasikan Aku"
5. "Apa itu Usrah. Apa itu ISMA"
6. "Salah faham terhadap Dr Zaki Ibrahim"
7. "What happen di Malam Iftar ISMA 2010"
8. "MyPSA dan MSD" ( Cuak...jgn tak cuak!)
__________________________________
Pilihanraya

In between , aku akan ulas pasal PRK Galas.
__________________________________
Knaper Sampai 4 Disclaimers

1. Tiadalah yg mematikan pucuk aku selain drp lepas berhujah penat2, tetiba ada pukimak lancau bagik komen babi macam ni.
"Dulu, sisters ni buat kat saya gini..gini..gini...uwaaa..uwaaaa....bla bla bla"
or
"Kau takde kat Malaysia, mana kau paham bro"


2. Segala hujah2 aku akan di lihat sebagai lekeh dan dilupakan. Hancus.

3. Fuck that !

4. So instead of aku tulis dulu pastu korang bagik komen, aku akan JAWAP KOMEN KORANG DULU SEBELUM AKU TULIS DAN KORANG KOMEN!
Itu yg ada sampai 4 disclaimers tuh.

5. Alhamdullilah. Begitulah hebatnya aku ini, sampai boleh anticipate apakah komen2 macam buntut engkorang.
________________________________________
Sabar la Beruk!

1. Aku tau ramai yg telah tegang zakar selepas baca tajuk2 Siri ISMA tu.

2. Sabar la bengong! Aku kene chill sikit dlm bab ni sebab ni isu sensitif.

3. Alhamdullilah, aku sengaja tak tulis trus pasal isu kontroversi ni arituh sebab aku tau aku tak boleh berlaku adil tanpa info yg tepat.

4. Kini setelah sebulan lebih insiden kontroversi itu berlalu, aku telah interview hampir kesemua individu2 terbabit drpd pimpinan ISMA (Dr Zaki, Nizam, Omar Faruk), MASCA (tak penting), UMNO (Villagers) dan hinggalah kpd pimpinan MyPSA (Dr Kamarul dan Saudara Sayuti)

5. Tapi oleh kerana aku tak dapat jumpa Haji Ariff lagi, maka terpaksalah aku delay tulis pasal ISMA ini buat sementara waktu. Kalu tak dapat jumpa, aku blasah je lah.
____________________________________

So, itulah plan nya.

Sekian, mekasey, wassalam.

3 comments:

Anonymous said...

yehhh..keropok money!

Anonymous said...

weh, ko dah tau ka sapa sarifudin tu? aku rasa aku dah tau sapa..huahauhaauhauha..

-alturkistani

mangkuk statik said...

anon: apa la kau merepek nih?

turkistani: Aku ras aku tau. Kau PM aku kat fesbuk britau teori kauboleh? Mana tau aku terlepas pandang.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails