Monday, May 10, 2010

HAPPY BIRTHDAY SWINGING BOWL!! 2 years old now



10 comments:

ainishamsi said...

alhamdulillah! tahniah dan semoga terus menyambut ulgthn 'kelahiran' pada tahun2 hadapan.

thanks for the experience and the food la abang azam! kem salam kat kak yanti, mohammad ngn dora the explorer sekali. =)

ihsan_huhu said...

fuih sungguh cpt mase berlalu.

noor.shaheeza said...

mabruk, abg azam.. alhamdulillah.. =)
moga bisnes tetap maju dan makin berkembang.. insyaAllah..

rindu nak blk adelaide.. wuwuwu~
time kasih atas jasa baik abg azam dan keluarga pada sy.. sgt2 menghargainye..

JAIRO said...

nanti aku p ostolia nak p makan kat SB

bentara said...

teruskan perjuangan bro... melayukan Stephen Plc tu!

Md Yuzeiry said...

Bro mangkuk..
Aku nok ucap selamat maju jaya kepada mu..Aku tau walaupon mu tak hensem tapi ngaku hensem, mu memang boleh maju jaya..
Sekian, dari aku yg hensem..

Anonymous said...

mangkuk,
tempek la gmbar 2 tahun kmudian.haha

mangkuk statik said...

aini: TQ. Sori mengemukan engkau..

huhu: kau dah tua. AKu belum

ayie: mabruk tu aper? Kau tu kan Paki. Jgn memandai cakap arab..
.
Jairo: Kau nak dtg makan ke nak datng merompak? Britau awal seblum dtg. AKu nak beli senapang M-16 dan letak bonzer kat pintu dulu

Bentara: KEdai seblah aku for hire tak lama lagik. Apalaga. Dtg sini bukak nasi Vanggey la!

Mat Yie: Royak di muluk wak gapo. Nok majo jayo perlukan pitis. Meh sinnih buipitih mu kak aku skek.

Anon: 2 tahun kemudian? Aritu kan aku dah masuk RTM. Kau tak tgk ker. Hishhh...sia2 aku mekap arituh! MAuahhahahahahha

JAIRO said...

aku datang nak makan lepas makan baru p merompak kekekekeke

麻辣鴨血Maggie said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails