Saturday, May 29, 2010

Diari Bola Aku Yg Tidak Poyo Sedikit Habuk

Salam,

This season has been gempaq. Banyak game legend. Aku pon main best macam Messi. Konfirm first eleven from the 12 members squad, UniBlack C in Div3, Collegiate League........hampeh!

So sebagai memoir, utk aku baca maser aku berumur 85 tahun sambil memeluk manja bini ke-empat aku yg berumur 21 tahun, selepas kami beromen, akan aku diari kan season 2010 di sini.

Aku akan update tiap minggu lepas game, in this entry. The latest game paling atas.

________________________________________________
Week 7: vs Mercedes College. Away
Result: kalah 2-3
Weather: cun macam erra fazira tahun 2001.
Injury: liver pain (sakit ati)
Card: 0, free kick aku bagik=tak terbilang
Mangsa aku: 4, keting
Hot Chicks: 0...hampeh
Ulasan:
-Game 50-50. Team diaorg nyer striker senang je nak jaga. Gol pertama dan kedua Mercedes gol nasib. MAsa secend half, taim tu 2-2, ref bagik penalti sebab ntah pekejadah! Cam haram. Diorg score. Diaorg menang! Dam!
-Aku main cam sial. Aku lapar, tak makan sejak malam. Sebab bajet nak gi kenduri. Sekali tak sempat. So firsthalf boleh lagi. Masuk seken half, aku dah low battery.
-Kasut plak berat sebab baru basuh pagi tadi. Abis larik timing sepak.
- Nasib baik masa aku buat mistakes diaorg tak score.
Lesson: 1. makan
2. kasut kering

Week 6: vs Grads Blue. Away.
Result: 3-3
Weather: 13 C, rain, windy, beku telur.
Injury aku: sakit hati
Card: 0
Mangsa aku: 1, ankle, trus out. Yess!
Hot Chicks: 1, blonde, bini org
Ulasan: Team ni bodoh. Seken last. Tapi padang becak dan kecik. Tak leh passing or gelecek lebey2. Tiga kali leading, 3 kali diaorg equalized. Ref buta. Banyak giler handball. Game bohsan.
3-3. Nasib baik bini takde kat rumah. Klau dah dah kene leter sebab masuk rumah kaki berselut2. Syyyhh! Jgn bitau dier!
________________________________________

Game lepas2. Malas nak review dah.


Week 1: vs Unley. Away. 6-0 menang
Tak main. Pegi melben cup!!

Week 2: vs Pembroke D. Home. 2-8 kalah
Kene sayur. Laju giler. CB aku bangang! Tak caver aku.

Cup Round 1: vs Uni white B: 3-1 menang

Week 3: vs Immanuel. 3-2 menang
Tak main. Gi Tasting Oz.

Week 4: vs Rostrevor. Home 4-3 menang
Dah tulis dah.

Cup Round 2: vs Mercedes D. 4-2 menang
Full time, 2-2. Extra time 4-2. Yeaaaa!

Week 5: vs Winsor Garden. Away. 1-8 kene belasah
Aku tak main. Demam.

Sekian, mekasey, wassalam.

2 comments:

ihsan_huhu said...

asal ko xmain je menang

Munir said...

bila kau nak main msia ni azam..?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails