Sunday, November 14, 2010

Korban

Salam,

1. Besok, Selasa adalah Hari Raya Korban. Aku tau Msia raya rabu. Why? Lantak mereka lah! We are Ozzies!! Cewaahhh!

2. So besok/selasa kedai bukak seperti biasa. Aku kapitalist. Buta perayaan.

3. MyPSA insyaAllah akan korban sakan tahun nih. 18 ekor kambing dan sekor lembu dengar2nya.

4. So, oleh kerana aku ni hensem, baik hati, macho dan hensem, maka aku nak tolong MyPSA distributekan daging2 tersebut.

5. Korban akan di buat di abattoir, dan di deliverkan kepada MyPSA pagi Jumaat. Jadi MyPSA akan distributekan daging2 tersebut pada petang Jumaat di rumah Dr Kamarul di
39, Duthie St, Ferryden Park.

6. Jadi, untuk memudahkan proses, di minta kepada sesapa yg nak daging korban ni, beritahu AKU. Beritahu kau nak ambik untuk berapa orang dan kalau tak de transport, bagi alamat kat aku.

7. Boleh tinggalkan that info kat komen kat bawah tu or lagi senang hantar message kat fesbuk aku, under nama,........err...alamak, tak nak bagitau! Kang ada awek2 stalking fesbuk aku pulak. Susah! Aku kan ramai peminat! Demm!

8. Letak kat komen kat bawah sudeh.

9. Okay, Selamat Hari Raya Aidil Adha everybody.

Sekian, mekasey, wassalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails