Tuesday, November 30, 2010

Sabun Tetek

WARNING: Sila baca sambil duduk dan memakai topi keledar. Sebarang KE-PENGSANAN dan KE-SAWAN-BABIAN tidak di tanggung oleh penulis. AKU SERIUS NI!!
__________________________________

Salam Saudari2, Puan2 dan Makcik2 sekelian!

*Adakah anda seringkali jeles dengan flatscreen TV kerana lelaki terliur dan terlopong memandangnya, tapi tak heran pon bila usha dada anda?

*Ataupun orang seringkali bersalaman dengan tetek anda kena orang ingatkan itulah tangan anda kerana terlampau labuh sehingga ke pinggang?


Jangan risau, Jangan khuatir!

Daripada Fesbuk.
________________________
Sabun Breast Firming USA

kegunaan:
- Menegangkan payudara yang kendur atau jatuh
(melebihi muatan la tu)
- Memejalkan struktur otot payudara yang longgar
- Membesarkan payudara yang kecil dan bermasalah (membantu tumbesaran)
- Mencantikkan struktur payudara secara semulajadi, selamat dan berkesan.

Cara Menggunakan:
- Hasilkan buih dari sabun dan sapu pada bahagian payudara.
- Biarkan 2-5 minit selepas mengurut di sekitarnya.
- Bilas seperti biasa.
( Bukan senang untuk maintain buih di tetek anda sekiranya anda flat-chester tegar. Untuk demonstrasi kaedah yg effektif, sila hubungi Abang Mangkuk (0402342684) agent kawasan utara dan barat Adeled ataupun Abang Huhu (0416635506)-agent kawasan timur dan selatan Adeled)

Keistimewaan Sabun Breast Firming USA

Sabun ini bertindak sebagai agen pembentukan semula payudara dengan mengembalikan kepada bentuk asal seperti menegangkan dan membesarkan termasuklah mencantikkan struktur payudara. Ia juga boleh dijadikan agen pemecah lemak yang tidak diperlukan atau berlebihan yang boleh menyebabkan payudara melondeh atau jatuh.

- Berasaskan herba yang bersih dan selamat tanpa kesan sampingan.
- Mampu mencegah kanser menerusi herba yang digunakan.
(WOW! Cepat korek kubur Hendon/Bini PakLah sapu kat tetek dia. Entah2 arwah boleh hidup semula!)
- Memadatkan dan membentuk payudara agar lebih kemas .
(Bilik kemas, baju kemas dan tetek kemas. Itulah rahisa orang2 yg berjaya)
- Mencantikkan kulit payudara agar lebih bersih, halus dan cerah.
(Tetek cerah lah baru senang suami nak cari di malam2 buta. Menjimat kos elektrik anda)
- Kesan yang ketara dalam hanya sebulan.
(WoW! Cepatnyaa...)

Kandungan:
- Caffeine Tea Salicylate Panthenol: Sejenis kafien dari pokok teh yang tumbuh di kawasan tanah tinggi atau berbukit yang bersuhu sejuk. Ia dapat bertindak sebagai agen menegangkan struktur payudara dengan berkesan dan secara semulajadi.
(Kafein boleh menyebabkan tetek besar ker? Patutla tetek mat salleh besar. Diorang suka capucino)
- Pegaga: Tumbuhan yang hidup di Asia yang didapati berkesan dalam bertindak sebagai agen memejal oeh pakar perubatan.
(Selama ni org buat ulam. Rupanya kene sapu kat tetek baru berkesan)
- Glycerin: Boleh bertindak sebagai agen memecahkan lemak yang tidak diperlukan atau berlebihan.
- Minyak Lanolin: Boleh membantu melembabkan kulit payudara agar tidak menjadi kering ketika proses penegangan dan memejalkan struktur payudara.

Saiz Sabun: 4.5cm x 4cm. Tebal = 2cm

_____________________________
JANGAN PERGI LAGI ..... Sudahkan anda mendengar produk SABUN kami yg kedua?

Slimming & Firming Gel Soap (Sabun Pelangsing Badan)

Dapat membantu mengurangkan selulit di pinggang dan punggung serta membantu menghilangkan rekahan supaya warna kulit kelihatan seragam. Ia sesuai digunakan setiap hari bagi menghilangkan kesan rekahan dan mengecilkan saiz badan.
Kandungan:

- Seaweed Extract,
Iny Extract, Lime Bossom Extract, Lanolin Oil, Natural Gel Soap

Kebaikan Sabun Ini:

- Melangsingkan badan,
Menganjalkan kulit, Mengurangkan selulit, Melicin dan melembutkan kulit, Membersih dan memudarkan tanda hitam kulit , Memudarkan tanda rekahan (stretch mark) pada perut, Membantu mengatasi masalah parut.

Cara Menggunakan:

1. Buat buih pekat (creamy type) menggunakan sedikit air.

2. Urut pada kawasan pinggang dan punggung dengan urutan dari bawah ke atas beberapa kali.

3. Biar seketika supaya herba dapat meresap ke dalam kulit.

4. Bilas dengan air bersih.

(Untuk demonstrasi sila hubungi agent kami, Abang Huhu SAHAJA. Kerana Abang Mangkuk tak de kerje nak pegi mengurut makcik2 gemuk!)

Amalkan sekurang-kurangnya 2 kali sehari. Sebuku sabun boleh bertahan sehingga 5 -6 hari jika digunakan dua kali sehari. Kesan yang luar biasa boleh dilihat selepas penggunaan selama sebulan.(WOW Sebulan jugak? )
__________________________
SPECIAL OFFER!
BELI 3 ketul bole cmpur dgn sbun breast..rm 30 shj

Tetek besar dan mantap dan perut yang slim dalam masa yang sama. Siapakah lelaki yang boleh mengatakan "Tidak", "No" ataupun "Nehiii" kepada anda?
Apa salahnya belanja RM10 untuk seketul sabun. Tiada harga boleh diletakkan untuk kebahagian diri anda.

Disklaimer:
-Pihak kami tidak akan bertanggungjawap sekiranya anda tertukar sabun.
-Sekiranya anda terguna sabun Slim pada tetek dan tetek anda menjadi "slim", itu bukan salah kami.
-Sekiranya anda terguna sabun Tetek pada perut dan perut anda menjadi bonjolan yang gebu dan anjal dan mengeluarkan susu, itu juga bukan salah kami.
-Sekiranya suami anda terguna sabun Slim pada zakarnya dan zakarnya menjadi "slim", apekes plak nak marah kami.
-Sekiranya suami anda terguna sabun Tetek pada zakarnya dan cukup sebulan tumbuh nipple pada testisnya, itu boleh rujuk kepada kami. Kami nak ambik video, pastu upload dalm utube pastu gelak sakan ramai2.
_________________________________
DEAR STUPID SHIT

1. Kompeni yang jual sabun ni di fesbuk itu, ada jugak jual padding foot detox. Aku cadangkan, kalau kau nak beli sabun ni, kau beli jugak pad Foot-Detox tu, pastuh kau pelekap menatang tu kat kepala kau siang malam. Kasi sedut toksik2 mereng dari kepala hotak kau tu.

2. Sauna pants untuk meng-selimkan buntot pon dia jual gak. Angkut yg ni sekali la. Boleh pakai atas kepala kau masa kau tidur, biar bakar sikit cell2 otak kau tu. Aku rasa kau tak perlu cell otak banyak2. Bukan kau pakai pon. Sia2 je. Kau perlukan more space dalam kepala hotak kau tu untuk mengisi angan2 kosong kau lagi.

3. Wahai Melayu. Nape la korang suka short-cut. Nak kurus tapi tak nak exercise dan diet. Kau nak senang2 je telan pil dan pakai seluar sauna pastu lepak depan TV dengan kepercayaan penuh kau sedang mengurus tatkala itu. Sama gak dengan minum air penerang hati/Yasin sebelum exam tapi study tidak dan kelas pon ponteng.

4. Hidup tak semudah itu wahai kawan ku. Tiada short-cut utk kejayaan. Kena sakit dulu, baru berjaya bro. (check Surah 94:Asy-Syarh/" Alam Nasyrah")

5. Hidup kita ni umpama berak. Sakit perut dulu, semput meneran taik dulu, perit lubang jubur mengembang untuk di lalui taik dulu, busuk taik menyengat hidung dulu, barulah datang kejayaan yg berupa kelegaan yang di rasai selepas selesai "melepas".

6. Kawan2. Tiada "pil" yang boleh di telan yang boleh melegakan sakit perut buat selama2nya. Berak lah ubatnya. Itulah hukum alam.
__________________________________
ADAKAH PRODUCT INI BENAR2 BERKESAN?

1. Untuk Sabun Slim, jawapanya, Fuck-Off La. Untuk Sabun Tetek, jawapanya ......... YES! Muahahhahahaa....abislah pasni awek2 satu Adeled semua ada sabun ni kat dalm bathroom.

2. Sabun tetek itu ada komponen2 yang mimic estrogen. Estrogen mengalakkan tumbesaran tetek. Tapi sebab dia di sapu pada kulit, konsentrasi yang meresap masuk adalah sedikit. Lagi banyak produt2 lain yang terbukti lagi kaw-kaw utk membesarkan tetek anda sebenarnya.

3. Kau boleh injek je estrogen, ambik pill estrogen (Breast Success/Tetek Berjaya) or makan estrogen. Takpon kau boleh belasah semua. Untuk Flat-Chester tegar, aku suggest kau injek, pastu makan pill, pastu boh krim dan bila mandi pakai sabun tu pulak (Nature Breast). Gerenti boleh challange Rozita Che Wan lah nanti!

4. Tapi product paling sempoi bagi aku adalah Zoft Breast-Gum. Kalau kau makan chewing gum pon kau tetek kau boleh besar! Gila cool! Product ini sangat sesuai untuk awek2 tembam yang ingin menguruskan pipi sambil membesarkan tetek mereka biar nampak "respectable" la sikit.

5. Serious product ni berkesan. Sabun tetek tu pon. Daripada New England Journal of Medicine (Journal impak maksima gaban. Ibarat kitab Sahih Bukhari di dalm medicine), ada researcher investigate kes2 pre-pubertal gynaecomastia (tumbuh tetek sebelum baligh) di kalangan budak2 LELAKI, dan diorang mendapati Emak2 budak ni suka bagik budak2 ni product2 herba especially "lavender" dan "tea tree oils". Herba2 itu act similar to estrogen dan telah membesarkan tetek budak2 lelaki itu. Demm! (source satu, source dua= full article)

6. Itu tetek budak JANTAN! Kalau tetek Awek ..... .Hu lala! (kepada pondan2 yg baca blog aku, akhirat nanti jgn lu heret gua depan Allah dan kata wa yg ajar lu org camner nak dapat tetek. Nanti wa blasah lu!)

7. Bila aku terbaca "tea tree oil" je, aku rasa macam nak terjatuh kerusi sebenarnya. Sebab I, yang masih muda remaja ini, sedang pakai tea tree oil la skang ni untuk mengubati jerawat I. Ada org suggest kat I. Trus I meramas2 mesra payudara I. Dem. Nasib baik takde apa2. Panik sebentar. Sebab aku pakai sikit je kot. Orang tu pon takde jerawat sangat so kurang gak pakai tea tree kot. Jadi paham2 je lah prestasi dia camner.

8. Tapi jangan di lupa juga placebo effect adalah sangat2 besar di dalm pengunaan sabun or product2 sapu pada tetek ni. Kalau kau sapu or massage tetek tu tiap2 hari, memanglah boleh membesar kot. Kau pakai Sabun Tetek ke, Sabun LUX ke, sama je. Dah kau meng-ujakan ia, memanglah body akan react to it, menghasilkan hormone and what-not.

9. Ginilah kalau kau sapu kosong (tanpa product) pon tetek kau boleh mengembang dan mengeras kan? Sama je tetek ni ngan zakar in that aspect. Cuma aku tak rasa zakar aku semakin tua semakin besar la pulak walaupun sudah mengembang mengecut berjuta2 kali. Kerana saiz zakar tidak di pengaruhi oleh hormon, seperti tetek wanita. Dem U women!

10. Renungilah wahai rakan2ku kerana di situ ada hikmahnya. Allah jadikan sedemikian kerana Allah tahu, sekiranya sais zakar boleh di tambah dengan testosterone, maka WAJIB Fardhu Ain SEMUA lelaki di dalm dunia ini akan melantak testosterone sampai tak hingat! Maka akan berlonggok lah lelaki2 yg zakarnya lagi panjang dari badan, yang zakarnya merayap di malam hari dan meng-trafficjamkan jalanraya2 kita.

11. Kerana itulah fitrah lelaki. Kami sukakan yang besar2. Kereta besar, rumah besar, zakar besar dan tetek yang besarrrr. Oleh itu belilah sabun ini. Sila dapatkan dari agent2 yang berdekatan dan pasaraya di kawasan anda.

Sekian. mekasey, wassalam

3 comments:

ihsan_huhu said...

made in USA, patut la tetek2 diorang melimpah ruah.

Anonymous said...

Sangat bagus memang saya mungkin akan mendownloadnya. Terima kasih

Anonymous said...

I hadn't noticed swingingbowlsatay.blogspot.com before in my searches!
Made a video about this, would you and anyone else here mind checking it out real quick and let me know your opinion? I left the URL in the appropriate field, hope you can access it. I’d appreciate it greatly, thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails