Tuesday, December 6, 2011

Panduan Untuk Menjadi Seorang Flat-Chester

Salam,

1. Apsal semua orang sibuk nak kereta besar, rumah besar, gaji besar, pangkat besar, zakar besar dan tetek besar? Takde ke orang yang nak bende2 kecik dan comel jer? Semua orang sibuk dengan proses pembesaran. Takde pulak orang yang sibuk dengan proses pengecilan.

2. Antara manusia2 yang kemahuan mereka terabai selama ini adalah gadis2 yang berpayudara melebihi had asasi manusia yang kini ingin menjadi seorang flat-chester.

3. Sudah lama mereka mendabik dada. Cukuplah. Kini yang mereka inginkan hanyalah untuk berpijak di bumi yg nyata dengan kaki mereka sendiri ........yang boleh di saksikan mereka sendiri apabila menoleh ke bawah, tanpa perlu membongkok lagi kerana pandangan mereka selama ini terhalang oleh organ2 mereka yang telah membesar dengan terlampu seronoknya.

4. Sekiranya dahulunya proses pengecilan ini memerlukan diet, exercise ataupun paling effective, pembedahan. Kini proses meng-flat-chestan diri anda adalah lebih mudah dan murah.

5. Apa yang anda perlu lakukan adalah join group ni......


Video ni very2 HOT!!! Ramai akan melenting. Tak lama konfem kene delete drp utube ni.

5. Ya...seperti mereka, iaitu errr...... flash-mob pengikut fanatik seorang artis yang bernama Husen! Siap ada choreograph dan baju matching lagi. Ape barang join flash-mob Beiber. Itu hanyalah boleh di layan oleh budak2 pompuan yang belum mengalami pendarahan dalaman dan budak2 lelaki yang bakal popular di MCKK.

6. Kalau buat gini tiap2 hari, usahkan Rozita Che Wan, Rosmah Mansur pon akan mampu memakai bra mereka sewaktu tingkatan satu dahulu. Tapi...errr... Rosmah aku rasa masa form one pon dah packaged. Kira bra darjah lima lah...darjah lima utk Rosmah hokay!

7. Selamat mencuba dan Selamat Hari Ashura...

Sekian, mekasey, wassalam.

6 comments:

gym_midas said...

ni ada 2 kemungkinan je.....

1-tetek buleh pecah ni....lagi2 tang kt korus....

2-tetek tk flat....tapi jadi melayut ke bawah cam tetek lembu pencen...

ihsan_huhu said...

ataupon lg besar akibat bengkak tetek

Dr. Bentara said...

baik2 nanti kena saman

Anonymous said...

fuh..
syiah...

Anonymous said...

kalo mcm ni,tetek stim la mase menyanyi.keras aa puting siot.demm.macam macam hal.haha

mangkuk statik said...

Gym: cam harom! haha. Janganla di kutuk lembu2 "warga emas"

Ihsan dan lain2:
1. AKu dapat banyak verbal feedback yang kata kalau tepuk situ banyak2 tetek akan jadi besar. Mane kau belajar ni. Bengkak ye. Tapi membesar tu susah lah.
2. Ramai orang lelaki memandai2 buat teori, kalau kau gentel tetek selalu, dia akanjadi besar. APe kau ingat ni dough roti pau? Boleh senang2 naik2 after gentel.
3.Tumbesaran tetek memerlukan estrogen dan mamary tissues yang ditentukan oleg genetik anda. Oleh itu sedarlah. Kalau kau tak gentel tetek anak Rosmah pon, dia akan konpem besar gak nanti.Best!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails