Wednesday, March 31, 2010

Bukan Hanya Zakarku Sahaja Yang Sentiasa Keras.... Sebuah Kisah Cinta.


Salam,

1. Diaorang menangis time tu. Kira-kira 3 months ago. Tapi kenape aku dok gelakkan diaorang?
"Cepat-cepat, dok skali, Papa nak amik gambar. Boleh masuk Blog ni. Muahahhahaha!" kata aku.

2. I made the goodbye short and snappy that day. I did't want them to go to the airport. No need to prolonged the pain, so I thought. Get over with the goodbye soon rather than later. Depan rumah sudah. Then its done. Like pulling on the handyplast. Zraapp! Finish.

3. My pain healed the second I saw the Air Asia's stewardess hot asses. Damn! Kalau terhempas kapal terbang aritu masuk neraka aku! But why were they still crying when aku called them from Adelaide?

4. Muhammad tiap malam tidur ngan baju aku. Husna dengan kain pelikat aku. Dan bini aku dengan suara aku. Tapi aku tidur dengan blog aku, dengan awek2 fesbuk aku (bajet). Lena je.

5. Mereka tiap hari menghitung hari untuk balik ke Adeled. Aku langsung tak nak kira dan tak nak ingat berapa hari lagi tinggal, sisa2 masa untuk aku hidup bebas menduda.

6. Bebas pegi main bola bila aku nak main. Bebas makan junk food kat rumah tanpa kene pau ngan anak2. Bebas bangun tido weekend pukul 3 petang. Bebas mandi sejam. Bebas menjerit2 nyanyi pukul 2-3 pagi sengsorang kat ghumah. Bebas stalking awek febuk tanpa asyik2 paling belakang checking line klear ke tidak.

7. Kali ni, bini aku kene ngorat sekali je. Dia dah tua kot. Dulu hot sekarang suam2 kuku. But damn she still look gojes kat pic tu walaupun baru bangun tido dengan tak mandi dan pakai tudung Indon plak tuh! Kau tak mekap pon masa nak hantar aku. Sampai hati kau beb!

8. Bila bini aku kene ngorat tu, dia trus call aku tanya aku ader ngorat sesapa dak? Sebab naluri wanita bini aku kata, ni mesti aku dok ngorat sesape ni, sebab tu aku kene balas bini sendiri di mengorati.

9. Damned baby! Aku baru nak berkecimpung di arena "mengadis" kau selambe je potong stim aku! Mana aci!
Kau "telah" di ngorati. Aku "baru nak start" mengorat!
Kau telah "past tense", tapi aku "future active participle menatang jadah ape ntah tense".

10. Aku tahu bini aku masih kurus sebab bizi kerje dan letih menjadi ibu tunggal. Aku pulak turun 4 kilo semenjak they were gone. Damn. Baru aku sedar bini aku sengaja nak bagik aku boroi. Kejam taktikmu itu. Cubaan mu untuk sabotaj usahaku mencari bini2 muda gagal babe. Kerana kalau perutku boroi pon, ketahuilah, mukaku kan tetap hensem.

11. Skang ni aku dah slim babe. Aku pakai kemeja putih budak sekolah menengah tu pon, ramai awek dah berair ..........opsss silap.... cair. Kalau aku bogel? Perghh..down kelentit...downnnnn!

12. Bini aku hampir tiap ari tanya aku,
"Kau tak rindu ke kat kitaorang kat sini?"
Ntah. Aku bizi sangat sampai takde masa nak rindu. Bizi keje, bola, blogging, mengusha awek, membenarkan awek usha aku dan stalking. Mana nak ingat anak bini.

13. Aku tahu bini aku sebenarnya tunggu je aku tanya dia balik soalan yg sama. Tapi aku buat2 bodoh je. Sebab kang dah sah akan banjir. Banjir tak syok! Aku tak reti berenang. Tak pepasal aku kene tiup pelampung nanti. Malas aku!

14. Aku tahu bini aku rindu giler kat aku. Aku paham. Sapa tak rindukan hasben hensem dan sexy mcam aku nih. Damn. Kalau aku jadi dia pon, aku akan rindu giler kat Aku.

15. Korang perasan dak, kalau kau follow blog post aku for the last 3 months, aku semakin kerap menggunakan perkataan tetek, zakar, romen dll. Aku terfikir. Mungkin otak aku tak inggat kat bini aku. Mungkin hati aku tak rindu padanya. Tapi ada satu organ aku yg rindukan dirimu ....Ohh Biniku! Organ yg berkepala tapi tidak berotak. Bertelur tapi tidak menetas. Berbulu tapi bukan Arshad! (...jgn gelak sampai jatuh kerusi ye...)

16. Antara bende yg best bila dok jauh2 ni, bila gaduh, tak leh lama2. Sebab pkai fon beb. Masa pon takde nak mengayat pujuk memujuk. Kitaorang bukan budak2 Uni dah. Korang banyak masa utk merajuk atau buat2 merajuk.

17. Perang saudara laki bini tu biasalah. I've never took a vacation from being an asshole. Once tengah bini aku emo, dia cakap satu ayat yg sampai sekarang ni terkesan kat aku....
"Kalaulah orang tahu betapa kerasnya hati kau!"

18. Damn! Selama ni rupa2nya bukan hanya zakarku sahaja yg sentiasa keras.

19. Sekeras-keras zakarku dan sekeras2 hatiku, tersentuh gak aku bila tenggok gambar anak bini aku dok nangis tuh sebenarnya.

Beginilah kot gamaknya rupa diaorang time aku naik kereta nak pegi akad nikah ngan bini muda aku one day nanti.
Mungkin beginilah juga rupa mereka bila bukan setakat zakar dan hatiku, bahkan tubuhku juga menjadi keras, terbujur dalam keranda yg diusung ke kubur.

Harapnya goodbye di waktu tersebut short and snappy gak. Zraaap!
Harapnya the pain heal faster that time.

See U in 3 days.....insyaAllah.



Sekian, mekasih, wassalam.

13 comments:

ainishamsi said...

post jiwang tapi bajet cover.

semoga diorang sampai dengan selamatnye, InsyaAllah. kirim salam kat kak pamela dan anak2 dia yg comel!

Adam Usamah said...

woah aku sikit lagi nak menangsis doh azam. hahaha

nkecik said...

nk balik adeled dah eh? bebaik jalan kak pamela..

untung ko bos bini ko cun.x paham aku.

ihsan_huhu said...

stendet r laki keras didepan

you-know-who said...

saye belom bace.baru tgk gambo.dah rase nak komen. cun nyerr wanita bertudung biru lam gamba tu..

mangkuk statik said...

aini: Pandai pon ngkau. InsyaAllah aku TAK kim salam sebab aku ni pelupa. Kat laki dia yg comel atau lagi tepat ensem taknak kim salam gak ke?

adam: Nak nangis? Hang tuah pon malu nak ngaku kau org Melaka!

nkecik: "untung ko bos bini ko cun.x paham aku."
Kau kata kau genius, rupanya bangang.
Akuhensem=awek2 cun=bini-bini-bini-bini cun.

huhu:kekadang tak boleh dok keras je. Letih tu. Kene kAsik chan rehat.

i know who: Kalau aku ade dlm gamba tu pon kau akan kata cunnyer laki dia! Timo kacih

you-know-who said...

saye baru bace 2 baris..tp dah rase nak komen..huhu..saye dpt memahami perasaan kanak2 itu..dulu mase saye kanak2..ayah saye telepon kate tak boleh balik umah malam itu sbb kete rosak,hanya SATU malam..tapi, saya dah menangis melalak merauang, nak ayah saya balik jugak..hanya SATU malam..maka lepas beberapa jam, ayah saya balik jugak tumpang kereta org..huhu..so sad mengenangkan peristiwa itu..itu hanya SATU malam..apatah lagi pada mereka yang kene berpisah ng bapak mereka berbulan bulan :((

Penk said...

awwww~

mangkuk statik said...

I know ho: kau kate kau silent reader. Skali biler komen mak oii ai! Pot pet pot pet.

penk: nyah kota tinggi!

xpreSme said...

olololo~
sweetnye blog post nih...
ade org rindu femly dahhh~
agree dgn kak aini...
"post jiwang tapi bajet cover"

mangkuk statik said...

xpreSme: Tak elok bersweet lebih-lebihan. Nanti kene kencing manis. Kene potong kaki

isuzu_aizu said...

hoho. dgn menulis entri nih, kompem sungguh ko tgh rendu gile kat mereka :D

chika said...

u da besss bos.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails