Friday, March 26, 2010

Tiga Gadis, Tapi Aku Masih Belum Puas

Pheeewitt! Hai pekabar? Tumpang tanya skit bley dak? Kalau I isap tetek U, I kena amik wuduk lain ke tidak? Kita kan same jantina?

Salam,

1. Ari Kamis lepas telah di plan utk menjadi hari untuk aku mengadis dikedai dari pagi sampai ke petang.

2. Apakah itu "Hari Mengadis"? Hari dimana only cikaro2 je yg keje arituh. Balakaro hanya aku sowang! Yeaaaaaaa..!!!!!! Boleh lah aku bermaharajalela mengadis tanpa batas!

3. Unfortunately, ketiadaan balakaro bermaksud aku sorang ler yg kene buat kerje2 berat. Nasib baik aku taff. Dont be mistaken. Although I am stunningly sexy, I am also a sexist.
Takkan la aku nak kasi org2 pompuan buat kerje berat, kotor or merbahaya. Kang anak2 dara ni injured kang, tak pepasal aku kene bertanggungjawap dan mengahwini mereka. Susahlah hidup aku nanti kalau dipaksarela beristeri 2, 3 atau 4. Bolehkah aku hidup bahagia berpoligami? Adakah aku akan happy? Adakah aku akan lena tidur malam? ........ ... ........... ?

4. So aku biasanya akan siap2 the day before/Rabu potong2 ayam, kupas2 bawang etc. So besok pagi kejap je siap aku masak. So aku ade xtra taim for the xtra jobs and xtra taim to mengadis.

5. Tapi alih-alih, ari Rabu tu tenaga batinku lemah. Aku mati pucuk ntah brape jam ntah kat "space tidur" aku katblakang kedai tuh. Sedar2 dah nak malam taim tutup kedai.

6. So aku bajet nak dtg awal pagi besok/Kamis tu. Sekali alih2 pada pagi tu aku buat overtime plak. Overtime tido! Berterabur aku mandi, mekap, semayang, mekap, check fesbuk dan mekap last round di pagi hari bergadis-gadisan tu. Sarap pon tak sempat, kang aku jamak la ngan lunch ke dinner ke.

7. Sesampai je kat kedai, aku still chillex. Sekali bile aku nak start masak jer, tuu dia! Banyak giler barang2 short kat kedai. Kurma, cabbage, togeh, carrot, celery dan capsicum. Terpaksa aku plan camner nak "buat magic" dgn sayur-sayuran arituh. Nak kasi bagik nampak selonggok walaupun sebenarnya ciput je.

8. Tapi capsium is vital so aku trus SMS "gadis bajet ayu" yg akan keje tghari nanti. Mintak tolong belikan. Ayat aku power. Dan aku ensem. Off-kors dia kata okay. Mana ada gadis yg mampu kata tidak padaku.
Settel masalah masak-masak.

9. Seperti biasa, di hari mengadis, aku akan turn aircond power abis tinggi. Bagik beku telur aku. Maklumlah, aku kan "menduda" skang nih. Pantang nampak cikaro jer, trus trasa mcm nak flying tekel jer. Biler sejuk2 ni, harap2 nafsu kebinatangan aku akan berhibernasi.

10. Ayat kursi pon aku baca. Biaselah. Gadis-gadis dan Iblis ni datang satu package! Ermm......bunyi cam evil plak!

11. Pagi tu, macam biasa, aku berkaraoke sambil masak. Sekali tgh syok-syok memekak, ade call. Ader org nak booking tabel for 17 at 1230. Peak hour tu. Dan aku tau group booking ni biasanye banyak songel. So aku pon pikir, can I handle it?

12. Cikaro pertama, "gadis bajet chomel" memangla fulamek cun ...kerjenye, tapi dia kene belah 1245. Cikaro kedua, "gergasi bajet cun" oopps silap .... "gadis bajet cun" rajin giler tapi dia still noobs. Cikaro ketiga plak, "gadis bajet ayu" tadi la. Gadis capsicum. Dia boleh di harap sebab dia otai. Macik tertua......opss lama di SB.

13. So aku ada TIGA GADIS TAPI AKU MASIH BELUM PUAS hati. Worse case scenario, if 17 org tu datang after 1245, takkan la aku nak biarkan gadis "bajet ayu" dan "bajet cun" je yg handle.
I need more manpower. Yes. A man that is power.
Gamba Bukh aku pau dari fesbuk nakib.

14. Maka dengan hati yg gundah gulana, aku terpaksa meng-SMS Bukh untuk bekap aku. Maka ternodalah Hari Mengadis aku dengan kehadiran seorang lagi balakaro di samping aku.

15. Bukh boleh caber banyak kerje aku. Dia cekap dan organize. Seperti Arshad dan Usin, Bukh juga banyak mepermudahkan kerja aku. Adakah Bukh juga berbulu dada macam padang AstroTurf Arshad dan Usin? Aku tak tau, sebab aku belum menelanjangi Bukh lagi.

16. So the game is ON that day. Aku dok harap2, jgnla ramai org dtg seblum 1230 sebab suku dari kedai aku dah aku reserve-kan. Sekali taim ni la tetiba ramai muka2 noobs datang kedai. Aprika la, Mat Salelh la. Sampai tempat reserved aku pon diaorg blasah duduk. Takdehal. Rezeki semuanya tuh.

17. Dlm pkul 1235, the group sampai. Jem kejap kedai aku. Aku tgk "gadis bajet chomel" nye pipi tembam, dah jadi kaler pink nyala2 la plak. Panik kot. "Gadis bajet ayu", aku mmg tau dia selambe-kodok je. "Gadis gergasi bajet cun" plak , aku sure dia tak prasan pon org ramai ke tidak. Lalok!

18. So everything went smoothly. Alhamdullilah. Sayur "magik" aku pon jadik. Ptg tu baru aku sempat makan. Baru prasan dari pagi sampai ptg aritu, aku hanya minum secawan nescafe. Ptg tu jugak baru aku teringat aku trasa nak berak pukul 10 pagi tadi. Tapi terbantut lepas dapat booking call tadik. Taik tu ada lagi, aku pausekan kat rectum aku.

19. So aku qadha makan, minum dan berak aku. Pastu semayang zohor. Pukul 4 ptg, bila last cikaro, "gadis bajet ayu" dah belah, maka berakhirlah Hari Mengadis aku officially. Nazirah (balakaro) takeover sampai tutup. Maka aku pon pegi ke blakang kedai dan terus tergolek-dog sampai pkul 6.

20. So, Pengajaran yg kita boleh amik daripada Hari Mengadis ini ialah.
PERTAMA: Jgn buat jahat! Kan banyak petanda2 warning tu.
KEDUA: Najis boleh dikepam sampai ke petang. Elok je kuar ptg tuh. Tak semelit pon.
KETIGA: Aircond aku tak cukup power. Nafsu kebinatangan aku masih gagal dibendung.
KEEMPAT: Kenapelah aku BODOH! Lain kali bila dapat TIGA GADIS TAPI AKU MASIH BELUM PUAS, buat ape la aku panggil balakaro? Aku tambah je lah lagi satu gadis KAN? Tak puas lagi, tambah lagi 5,6,7,8,9, satu van, satu bas, satu asrama, satu kampung, satu stadium, satu......Ehh!! Udah-udah la tu!

Bile la bini aku nak balik nih?

Sekian, mekasey, wassalam.

12 comments:

xpreSme said...

ahhh~ xleh blah~



pipi tembam jadi kaler pink nyala2 tuh indicates jadi terlebih comel lah!
=p
xyah pakai blusher!

p/s: blogger pon tau asi comel...word verification pon 'comie'...bunyi ala2 comeil~

chika said...

gaaaaaaaaaaaaa.
gergasi bajet cun????
aaaa aaaa aaaaaaaaaaaaaa ><

Penk said...

dua2 ni saje nak mengantoikan identiti sendiri. nak publisiti r tu. muahahahah

xpreSme said...

penk!
ak tau ko jeles~

BooK said...

Walaupun aku tau sape yg dimaksudkan tu, aku leh je. Diorang yg kantoikan diri sendiri. Kan?

Inche Azam, kiranya gamble tak menjadi la kan? Tak leh gi Bandar Langit.

mangkuk statik said...

xpresme: POYO giler! Insaflah! Jadilah insan merendah diri seperti ku!
Jap..jap! Aku still konpius biler kau kate kau comel ni, sejak dari insiden "kemeja hawt" di stadium tempohari.
Adakah kau bajet kau comel macam
A) chomelnya baby tu, chomelnyer kucing U.......OR
B)Chomey...mace dale bahaso klate
"Chomey senggoti gewe2 kak Pasey Mah nih. " "Chomey nyor bini demo"

Sebab tu aku tak gunakan istilah comel utk describe kau. Aku gunakan istilah "gojes babeng" mcm dalam post "wanita2 yg sempoi di buat...."
PERGHH!! Begitulah anak2 murid sekelian kaedah utk mengayat awek. Tak caya pegi tgk xpresme skang nih. Dia tgh cair.

chika: kau tinggi mcam giant dan kau cun. So sebab tu lah aku panggil kau "gergasi bajet cun". Istilah asal dlm draft aku lagi cam haram. "Hantu galah bajet cun". Maner kau nak?

Penk: Tu la pasal. Mmg capap dua2 ekor ni. Bukan mcam engkaukan kan.
Kau tidak pernah meminta utk di glamerkan di blog aku. AKu yg pergi melutut merayu memohon belas ihsan ngkau utk mengunakan nama hensem mu sebagai contoh dlm mengstalking.

Buk: Aku tak leh gi Bandar Langit sebab aku kene gi tengok kuda aku. Kuda aku Gila skang nih.

ihsan_huhu said...

last2 mamat bulu gk lekat

Aishah Nur Hakim said...

apa dah jadi dgn bukhari ramli

xpreSme said...

oooooooooooo
baru fahammmm!
tenkiu for the clarification~

BooK said...

aishah: cemana kamu boleh ke mari? ini misteri.

nkecik said...

blah aa bos! arituh aku ngan his angkat periuk nasik berat2, ko ngan arshad tengokkkk je!

mangkuk statik said...

nkecik: Korang tak cun. So aku kurang prihatin!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails