Saturday, January 8, 2011

Kenapa Aku Tak Nak Anak Perempuan

Salam,
....sebahagian drpd siri Kenapa?


Pagi tadi masa aku tengah mamai di tepi katil baru bangun tidur, anak perempuan aku yg kini berumur 3 tahun datang kat aku.

Tetiba dia tanya,
"What's that papa?" sambil tunjuk kat bonjolan raksaksa pada seluar pendek aku. Biasala tu. Pepagi.

Aku yg tengah lalok lagi tu, terus terkedu.
Tengah aku terkulat2 nak mereka-reka alasan, tetiba dia cakap
"Is that your wee?

Pastu celepek... dia mencekik raksaksa aku.
"WOIIIIIII!!!!" terjerit aku di pagi hari.

Itulah sebabnya aku tak nak anak perempuan.

Sekian, mekasey, wassalam

5 comments:

Anonymous said...

tangan anak kau bukan kecik ke?kalau dia berjaya mencekik raksaksa kau, maknanya takdelah raksaksa mana sgt kn.hahah

mangkuk statik said...

Anon: Kau pernah ke tengok zakar lelaki. Leher mmg kecik skit dari kepala dan body. Patut bole kene cekik ngan budak2. (Fuhh..caber line) mauhahhahahahah

Jazica Albek said...

cerita ni kelakar.
tapi komen first atas ni lagi kelakar! kahkah XD

ihsan_huhu said...

xpe, iA anak ko xjadik gay ble besa kang

n said...

terbaek ar husna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails