Thursday, January 27, 2011

Penubuhan Kelab Mandi Harus Adelaide

Salam,

Dengan ini aku mewartakan penubuhan Kelab Mandi Harus Adelaide dan menabalkan aku sebagai hero kelab ini. Aku akan memakai gelaran Chancellor.

Corak pemerintahan:
Demokrasi terpimpin. Korang luahkan pandangan dan vote. Pastu aku akan veto dan keputusan aku adalah mutlak. Aku bukan diktator. Aku hanya memimpin je....

Aim:
Organize aktiviti2 berasaskan air.

Rules:
Nama kelab ialah "Kelab Mandi Harus". Jadi aku tanak berlakunya Mandi Wajib sama sekali. Maka mengikut syarak, mandi itu menjadi wajib atas lima perkara.

1. Romen ataupun keluar mani dengan sengaja ataupun tidak. Maka tiada persetubuhan, liwat, blow-job, hand-job, foot-job, Steve Job dan lain2-job dibenarkan sesama ahli.

2. Haid, 3. Nifas, 4. Beranak. Maka kelab ini adalah satu pertubuhan NGO = No-Girls Organization, kerana gadis2 yang basah akan membuatkan orang2 lelaki mimpi basah.Tapi kalau gadis nak datang program dan kacau daun, itu aku tak leh la nak nolak. Bumi Oz ni bukan aku yg punya.

5. MATI. Sebarang kematian bukan tanggungjawap aku. Pepandai jaga diri. Disregard safety, kau mati! Seriously!

Membership:
Open to all. Undergrad, postgrad, tidak grad.

Penyebaran Propaganda:
Adalah melalui group fesbuk "Kelab Mandi Harus Adelaide". Sila join utk dapatkan latest info.

Sekian, mekasey, wassalam

2 comments:

ihsan_huhu said...

Men's club. terase kaye n berwawasan plak.

mangkuk statik said...

aku nak tiru MCOBA....cuma less-gay skit je

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails