Thursday, January 6, 2011

Kenapa Balak or Suami Awek2 Yang Pakai Spek, Gerenti Tak Hensem.........

Salam,
....sebahagian drp Siri Kenapa?

Adakah anda awek speky?
Sedarlah! Balak ataupun suami anda tidak hensem sebenarnya.

Olololololo......jangan nangis plak. Meh cini abang peluk meh!
Jadi bagaimanakah aku boleh mencapai satu kesimpulan yang sungguh celupar nak cirit ini.
Mari. Akan ku lucahkan pemikiran mu.
_________________________

1. Seperti yang telah di dedahkan pada cleavage buah2 dada akhbar dan blog terkemuka seantaro dunia, aku kan skang ni tengah belajar berenang, ( source satu , dua , tiga), sambil membuat kajian saintifik dan akademik terhadap anatomy manusia di swimming pool.

2. Kesan sampingan yang aku alami sewaktu aku membuat kajian itu ialah mata aku jadi kabur. Banyak sangat nyelam sambil "cuci mata" , maka aku kene apa doktor panggil "chemical conjunctivitis" . Ustad2 pula panggil penyakit ini, "balasan Allah di dunia".

3. Puncanya ialah kesan chlorine pada bijik mata menyebabkan mata aku jadi merah dan bengkak. Tak teruk mana pon. Cikit je. Awek2 aku semua jgn risau yer kat Abang! Tapi pandangan aku menjadi kabur la dalam beberapa jam gak tiap kali lepas swimming. Aiseyman. Baru aku tau apakah perasaan orang apabila rabun.

4. Bila aku keluar je dari pool, aku rasa macam dunia ni penuh kabus. Sampaikan bila aku bawak krete, aku asyik dok clean windscreen je, sebab aku inggatkan banyak sangat debu melepek kat cermin. Bila tengok pandangan aku tak improve pon, aku cuci cermin spek itam aku pulak. Sampaikan aku tanya bini aku lagi, arini berkabus ke ni? Boleh jadi saiko camnih siyal !

5. Tapi susah nak drive, baca signboard jalan, baca jauh2, tengok TV etc semuanya itu aku tak kisah pon sebenarnya. Yang aku kisah hanyalah satu. Bila aku usha awek, semuanya aku nampak cun!!! Tapi apabila aku pegi dekat2 untuk mengayat (bajet!), pergh ...... terus aku menekan brek kecemasan dan konar lipat kembali ke tempat asal.
Nampak cam Wow!
Sekali.......Pehhhh! Kene samak mata aku pakai tujuh baldi air basuhan Bra pasnih!

6. Apsal jadi cengitu ehh? Teori aku, apabila pandangan kita kabur, otak kita akan membantu untuk proses image itu kasi clear skit. So, sebab tu la, kalau orang rabun tak pakai spek pon, diaorang boleh drive gak sebab otak diaorang akan boleh agak2 jarak kereta2 lain atas jalan tuh.

7. Tapi, when it comes to awek, otak kita akan memandai je proses image awek yang kabur itu kepda image awek yang "kita harap-harapkan". Jadi, akhirnya semua awek yang kau tengok dengan pandangan kabur itu , akan kelihatan seolah2 macam gadis idaman anda. Hidung penyek, nampak cam mancung. Kulit berjerawat, nampak cam licin. Flat-chest nampak cam treasure chest.

8. Bende yang sama juga kita alami sewaktu kita tengok awan ataupun bintang, pastu kita dok imagine nampak bende2 yang kita familiar/suka. Untuk aweks2, mungkin dia nampak awan2 yang berbentuk love, cincin kat Kedai Emas Wan Yusuf, bicep Jacob Twilight, zakar Datuk K dan sebagainya. Untuk orang2 lelaki pula, mungkin kami akan nampak pada awan-awanan itu, nama Allah dan Nabi Muhammad S.A.W, ayat kursi, zikir munajat dan lain2 tanda kebesaran Allah di alam semesta ini.
Kes ni same je cam kes Croc ada nama Allah aritu. Hotak hengkau! Korang ni isap ganja ke hidu gam nih. Kuat berangan. Tolong kurangkan melancap ye!

9. Kes ini adalh sungguh chronik sebenarnya. Kerana aku tahu ramai gila orang2 yg sepatutnya pakai spek, tapi buat2 macho or control ayu tak nak pakai spek bila keluar jalan2. Diaorang pakai taim stadi jer. Bajet. Jadi aku pasti, sudah tentunya banyak kes di mana balak "ngorat dan dapat awek" ataupun awek "menerima peng-ngoratan", akan tetapi apabila diaorang tengok kapel diaorang pakai spek next time, .....Ya Rabbi!! Ni orang ke mangkuk jamban?

10. Aku pasti, sekiranya kes ni berlaku kepada balak, kami akan selambe je cerai talak tiga terus awek itu on the spot. Reason. Masih belum bersedia (maksud sebenarnya, Kau Huduh!).

11. Akan tetapi, sekiranya kes ini berlaku kepada awek, jeng ....jeng ....jeng, aku gerenti awek tu takkan mintak clash nyer! In fact, balak muka jamban pecah itu, akan tetap nampak hensem nak arwah di mata awek speky itu. Kenape? Itu adalh subjek next post aku insyaAllah.

12. Jadi sekiranya lepas ni kau jumpa awek2 or bini2 orang yg speky, marilah kita gelakkan mereka beramai2. Diaorang tak sedar pon, balak or laki diaorang tu, tak hensem pon. Padan muka. Muahahahahhaha (gelak syaiton!)

13. Akan tetapi, ini adlah berita baik untuk korang semua balak2 muka pecah seantaro dunia. Ini bermaksud, korang ada chan untuk ngorat awek2 gojes bai! Semuanya timing dan planning bro. Mula2 kau curi spek dia. Pastu apalaga, .."aku terima peng-ngoratanya".

14. Jangan risau kalau kau buruk camne pon. Janji ayat masyuk! Kerana bagi awek2 rabun ini, Armpit pon boleh nampak cam Brad Pitt.


Sekian, mekasey, wassalam.
_________________________

p/s: credit ayat armpit- brad pitt to KJ on his twitter.

"Only from a far"....macam haram jadah. Muahahhahhha

5 comments:

ihsan_huhu said...

sbb tuh r aku xbp syok kt specky2 mcm im tuh

lgpn aku kn hensem, lek je r

Anonymous said...

Ehem
Naseb baek pakai contact lens..

mangkuk statik said...

huhu:aku tak sangka kau menaruh hati kpd Im? Gile babi low taste kau.

anon: ehem. cam kenal je.

ihsan_huhu said...

weh, Im is taken by another gay dowh. xkan ko tatau cte hot sebgini hahahaha

mangkuk statik said...

huhu: Skandal itu baru meletup di pawagan SBowl minggu lepas.Rupa2nya Im hensem di mata homos. Mcam gaypornstarbuck. Dem! Jeles wa!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails