Tuesday, November 8, 2011

Selamat Hari Raya

Salam,

Selamat Hari Raya Pepel.

Satu hari yang penuh dengan kesedihan bagi aku kerana mengenangkan nasib umat Islam yang tidak berkeupayaan untuk beraya dengan sempurna pada tahun ini dan kerana meniaga kat Eid Festival tak laku dan paling penting, buat pertama kalinya setelah sebulan lebih, aku tak boleh bermain Golf pada hari Sabtu dan Ahad.
Down......

Semoga everybody yang berkeupayaan dapat mengerjakan ibadat korban dan mengagihkan daging2 tersebut kepada orang yang paling layak , macam org2 miskin kat obersea. Kita kat Adelaide ni pon boleh je dapat, tapi kalau dah sampai korban dekat2 tiga puluh ekor tu, itu sudah kurang best.

Tolong jangan kasi daging kat aku. Aku vegetarian. Aku hanya makan pancake dan chocolate donut kat Villis je ari2 skang ni.

Maaf Zahir Batin.

Sekian, mekasey, wassalam.

4 comments:

JAIRO said...

selamat raya bro.... ekkk kedai mamak sebelah kedai lu dah buka ker???

mangkuk statik said...

Jairo: Dah bukakkkk...Tapi wa rilek jer....at this moment....hahhaa

ajaq said...

...blog ni pun tak update ..memang lah perangai orang melayu lepas raya tutup kedai sebulan....

mangkuk statik said...

ajaq: aku ozi la...hahhaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails