Friday, October 30, 2009

Ulasan Bolasepak dari Tok Guru . Wahai Bola!! Terbanglah engkau ke gol Perlis malam ni!!........beberapa kali

Salam,

1. Cabaran supremo bloggo aku sudah berakhir semalam. Aku tewas.

2. Tapi lain kalilah aku ulas sebab aku nak kene gi angkat barang org pindah.

3. Video di bawah ni adalh courtesy dari komen ihsan huhu. Tau jugak tok guru ni pasal bola sikit2...



4. Dengar tu tok guru kata apa.
a. pemain tok cukuk stamina
b. kureng bitamin.
c. main berkerumun.....berkampung.
d. tapi ditakdirkan menang walaupun main teruk. (Bersyukurlah!)
d. mercun banyak sangat .....
e. spuuuting spirit kena jaga......tokleh kibar bendera politik(PAS). Org tidak-PAS "kecut hati" nanti.
f. tok soh bawok mercun. Takbir je cukup!!!!!! (lagi cuak team musuh)

5. Paling best. Tok guru bagik $5000 personal pitis untuk beli beli "minyak angin". Gilo!! Brapa kontena minyak angin boleh beli ni. Terima kasih tok guru.

6. Tapi org2 medik atau physio mcam ihsanhuhu tau, tok guru maksud kan kat sini minyak angin mat salleh la bro. Anesthetic spray, bandages ke apa jadah sporting nye first aid tu la. Jadi 5 ribu tu tak de hal lah...

7. Jadi jom kito org2 Kelantan. Jom kita ke perlis. Tinggalkan mercun di rumah. Jom kita berkumpul ramai2 di stadium Kangar dan bertakbir, bertasbih, bertahmid kuat2 beramai2sampai bergegar stadium.........InsyaAllah berkat zikir kita, BOLA itu boleh TERBANG dan masuk ke gol Perlissss........



Sekian, teriymakasey, wassalam

5 comments:

ihsan_huhu said...

hahaha.. tuh minyak angin beli satu tong free tukang urut mek siam 18 org untuk satu team. manager2 pon layan.

Abang Ben said...

Piala Malaysia keberapa dah sekarang ni?

GheySA said...

takbirrrrrrrr!!! kabababoommmm. sape plak baling mercun ni? haha

mangkuk statik said...

huhu: huish...baru blaja 2 tahun kat PC dah tau pasal meksiam. PAtuk la ayoh mu ata gi sekoloh agamo dulu. Tau doh anok dio jahat supo menate!

Ben: ape kau tanaye ni bro/ Kelanatn kat stage maner ke? muahaha kantpi taktau pasal bola. Kelntan kat semifinal seceond leg .Mlm ni lawan kat perlis. Kalau beres...final next week

Ghey? sapo pekong? Set2 saing Betew aku serro

usen said...

HOBIN JANG HOBINNNNNN!!!!!!!!!!!

N9 MNG NYE LA!!
MUAHAHAHAH!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails