Tuesday, November 25, 2008

Pemburu bohsia dan futsal

1. Wei wei wei. Ingat tak ari tuh aku mintak tulun carikan penganti bohsia aku. Korang memang lahabau. Sekor jer nak tollong aku. Jadi sebab aku dah janji kat post tu nak bagik 20 dollah baucar utk the best suggestion, aku declarekan mr/miss anon yang beremail di ardwerkz@yahoo.com sebagai pemenang. TQ beri much. Teh tarik aik cheong tu bini aku ader sekampit kat opis dier. tak best pon kate nyer. Tapi masalah utamanya adelah, dier dah siap2 campur susu skali kan. Jadi satu paket utk satu glass. Mahal lah cost dier jadi nyer. Anywho, thanks for the sugestion mr/miss ardwerkz. Aku akan mail kau dan kau leh dtg tuntut hadiah anytaim.

2. Kalau ader org tanye saperkah world champion football sekarang. Jawapanyer mestilah Itali kan sebab dieorang menang 2006 FIFAworld cup kat germany aritu. Disebabkan takder world cup 2007, 2008 dan 2009 Itali akan pegang title the best team in the world sampai South Africa 2010 lah kan.

Jadi kalau org tanyer sape kah champion futsal kat adelaide tahun ni, jawapan nyer mestilah ehm ehemm..team ensem ni

Kami menang 2007, dan di sebabkan 2008 tak de futsal tournament, aku dengan kembang lubang idung nyer mengnobatkan team aku sebagai FUTSAL CHAMPION 2008!! Jgn jeless bro. Tahniah huhu, fahmi, jibo, apam, omar, lee, Allahyarham muk dan gua. yeaaaaa. we are the champion, no place for looserss. Nanti kiter buat meeting sesamer kiter nak set saper dapat piala best player dan top scorer futsal 2008. Ihsan Huhu makaseh for the picture dan tolon sebarkan khabar gembira ni ke seluruh pelosok Adelaide. Ehh sorang tolong bagitau muk yer....gilo budak ni tak der kat adlaide pon leh menang.

Aku tau pass ni akan kedengaranlah suara-suara sumbang mahram yg protes dan akan ader timbul dalam otak2 lucah budak2 ni utk buat last minit tournament. Lu bole blah!! Miss posa boleh di qadakan, telajak dateline buat futsal tournament tak boleh di qadakan, sebab takde dalil aqli dan naqli pasal kes ni. Terimalah kemenangan kami ni dengan hari yg terluka..mauahhaha.

Sekian. Mekaseh sebab bagi kami menang free. Wassalam.

1 comment:

ihsan_huhu said...

wauwhauhwuahuaw.. wahuwahuwhauwauhwa

mmg power

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails