Monday, June 1, 2009

Ahad yg mengaibkan part 1


Muka aku di sensor untuk menonjolkan kehenseman pemain2 lain. Kalau dak payah diaorang nak carik makan!!
Salam,
Semalam kawan aku sms dari malaysia kater blog aku jiwang. Jiwang kau kater? Terpaksa aku samak blog aku ngan post brutal ni.

WARNING: bahasa lucah, keras, kurang hajar, racist, dll. Jangan baca kalau kau org sensitip. Boleh belah!
Post panjang giler pasal bola/futsal semata2. Kalau tak minat bola pon boleh belah!

1. Kelmarin, ahad 31 julai 2009 adalh hari yg paling mengaibkan untuk budak2 melayu islam adeled pabila johan futsal MISSA cup telah jatuh ke team budak Sabah. Aku tak kisah kalau budak2 sabah tuh budak2 islam, tapi dua ekor je yg islam, yg lain2 tuh cina tak bersunat, tu yg aku tension tuh.

2. Don't be mistaken. Aku tak salahkan depa sebab depa memang layak menang pon semalam. Dan aku tak kisah pon kalau dieorang tuh 100% kapir pon. Tapi tyg aku kisahnya, naper kiter budak2 melayu yg hantar 7 drpd 8 team , atau nearly 98% drpd total participants, pon masih boleh kalah dengan remaja2 berkulup tersebut. Di manakah salah kita? Apakah kesilapan kita? Bagaimanakan untuk memperbaikinya?

3. Firstly, nasib baik aku bukan juara bertahan Missa cup. Kalau dak dah malu dah. Biler aku check2 balik pingat2 aku dprd timbunan pingat2 dan piala2 setinggi gunung kilimanjaro (model skala 1:1, 000, 000), rupernyer , futsal tornament yg aku menang last year adalah MASCA cup. Jadi aku, ihsan, jebo bla2, masih lagi juara bertahan MASCA buat maser ini...yeyyyyy!! MISSA cup itu zarip, papa, muk dan rakan2 punyer hal.

4. Jadi lam MISSA cup semalam, secara ringkasnyer, hanya ade 3 teams jer yg ade potential untuk menang semalam.

a.Team Sabah aka kickers aka sneakers aka knickers aka kulupers aka fore skinheads aka team Ann

b.Team Zuhud FC aka team Jahat aka team Faris capten/selektor/manager/presiden/koach/ketua darjah/ketua puteri AMNO kota baru/publisist/kitboy/gayboy/naqib/spiritual leader/mursyidul am aka team Mus tak perform aku nok royak kak maria aka team Am lutut loose bini baru sampai semalam tapi aku paham......dan jeles aka team Im yg nak jadi srtriker konon di sidney tapi tak score sebijik pon semalam.

c. Team Malar Hijau yg aku tak paham apa itu "malar" aka team askar aka team hensems (ader s tuh) aka team sorang jer defender hebat score jarak jauh twice dan beat fahmi skali aka team budak2 usrah dan sorang pakcik usrah aka team semua score penalti kecuali pakcik tu tapi takpe sebab dier ensem aka team org2 bertakwa aka team PAS.(takbir!!!)

5. Team lain2 walaubagaimanpun adalah team-team lauk pauk semata-mata. Tapi lauk bukan sebarang lauk, tapi lauk sayur-sayuran. Lauk paling TAK best adalah lauk team fawas yg mcam lauk sayur stir fry yg karrot kureng masak. Liat nak gigit. Team fawas satu grup ngan aku, walupun berjaya di tundukkan (4-2), namum mampu bangkit dan menjadi sekend in our grup behind team kami lah. Team fawwas selepas itu telah memberikan tentangan hebat kpd team sabah di semis, tapi lauk tetap lauk. Walaupun liat dan pahit, di mamah jua oleh Sabahan dan rakan2 berkulupnyer itu 2-0 scorenyer.

6. Team ayie/merah di sayur masak lemak 2-0 oleh team aku dan team ihsan.....hish buang space jer citer pasal team sayur low klass nih. Ini sayur overdose masak sampai hilang zat2 dan klorofilnyer. Makan dapat serat-serat, atau dalam BInyer namer fiber. Tapi fiber2 pon boleh mebantu proses pergerakan taik di buntut. Tanpa fiber boleh sembelit woi. Tak caya tanya ihsan sebab team fiber dier lah yg melancarkan pergerakan kami ke semifinal sebagai johan grp. Tima kasih ihsan. Memang patut kau dapat medal!


7. Di grp satu lagik, team sabah champ dan seken team fariz. Di dalam grouping diaorang, paling kesian ialah team postgrad. Team postgrad ni kalau aku nak kata di sayurkan pon tak tepat definasinya. Paling tepat kalau aku katakan team postgrad semalam telah di bawa dengan motor oleh seorang rakan yg baru di kenali melalui ruang fesbuk, kesebuah pondok terpencil di ladang kelapa sawit dan kemudian di rogol dan tetibe muncul 2 org lagi kawan yg turut merogol mereka. Perbuatan terkutuk itu telah diulangi berkali2 oleh remaja2 buas tersebut pada tragedi hitam pada hari ahad tersebut. 3-0, 9-0, 10-0. Macam point badminton plak!!

8. Nasib baik team aku tak termasuk di dalam group yg samer. Kalau tidak, team aku pon akan terjebak ke dalam kencah yg keji tersebut. Apa yg mampu ku lakukan pada nari tersebut hanyalah menyaksikan sadisma itu dengan air mata yg berlinangan dan air liur yg berceceran dari tepi line out....... ..air mata gelak sakan dan air mata terliur nak melapah korban sekali!! mauahhahahaha

9. Tatkala kenduri berakhir, team postgrad dibasahi keringat angkara lempiasan nafsu remaja2 liar dan samseng2 jalanan adeled. Ader yg kesawanan, adeer yg kepengsanan, ader yg tersandar kelesuan, ada yg tersenyum kenikmatan dalam paksaan dan ader yg masih terpinga2 dan tertanya2..masih terunakah daku??

kanda ternoda sayang!!

10. Itulah bro. Gua malas nak cakap. Mulai hari ini, maser korang dok mancing, silelah berjogging setempat sambil angkat weight di tangan yg free dprd pegang rod. Ni dok sembang ngan isap rokok jer, camner nak fit?. Drp dok buat aktiviti makan jer hujung minggu yg tak ajak aku pon, baik korang buat aktiviti shopping ke gepps cross dengan berjalan itik dari rumah masing2. Daripada dok buat seks ngan bini masing2 malam2, baik korang......ehh aku takleh komen. Kang korang kater aku jeles plak! Ciss! Kesimpulanyer, jagalah kesihatan korang wahai kawan2 ku. Inggat!! Kita akan mati tak lamer lagi. Dan Inggat! Aku tak nak angkat mayat korang kalau kau berat cam badak. Aku ada back pain.

11. Di semifinal, team kami telah berjumpa dgn team faris. Maka bertembunglah good vs "not evil but not good either". Keputusannya, kami kalah......banyak..sampai aku tak leh keepap brape score (lebih drpd 1 kurg drpd 6). Yg pasti, pok cehk score satu (aku assist) dan aku score satu mengalahkan fahmi. Score against fahmi tu pon dah cukup buat modal aku senyum sebulan. Walaupun kedengaran suara2 sumbang mahram yg cuba untuk mengkategorikan kekalahan kami di bawah perkataan "sayur" atau " padanmuka" , tetapi perkataan yg paling tepat sebenarnya ialah "sedekah".

12. Sebagai anak didik usrah yg cuba mengaplikasikan ilmu kepada praktikal, apabila kita ada seseuatu yg berlebihan seperti duit atau "dah banyak dah menang", adalah afdal kalau kita memberikan sedikit kepada org lain seperti menyedekahkan duit kpd org miskin akau menyedekahkan kemenangan kepada team lain dgn harapan team itu tertarik kepada pergerakan islamik kami. Lebih2 lagi, dua drp player team faris tidak menutup aurat dengan sempurna. Jadi drpd kita protes, marah atau sebat dengan tiub getah di kahalayak umum., bukankah lebih baik kiranya kami menunujukkan ehsan towards them, sebagai gula2 ke hati mereka.

13. Seterusnya di penentuan tempat ke 3 dan ke 4, team kami bertembung kembali team fawas. Placing diputuskan melalui sepakan penalti shj kerana masa mencemburui team kami yg hensem. Sekali lagi, sewaktu sepakan penalti best of five tersebut, aku selaku seorang yg muda tetapi bernombor myKad start ngan no 7 (silap cetak kot), telah menunjukkan teladan yg baik dengan menyedekahkan termiss penalti dgn tidak sengajanyer (ciss!). Ini adalah dgn harapan team fawas boleh pulang dgn penuh kegembiraan walaupun telah di sayurkan di peringkat group. Akan tetapi, ahli2 team usrah aku yg lain, telah melupakan konsep sedekah pada kali ni dan dgn tanpa belas kasihan mengyekor penalti demi penalti untuk membolehkan kami dapat no 3.

Cilakak! Biler aku miss penalti, ader jer org nak amik gambar aku. Maser aku score sekor haram pon tak amik!

14. Maafkan mereka wahai team fawas. Mereke hanayalah manusia biasa. Mungkin di sebabkan oleh kealpaan ni, maka pok chek telah terlucut placing favorite for best dan fairest player award.

15. Maka finale missa cup adalah antara team faris/mus/am/famni/bandu/miu/im/pulong vs team sabah ann/epong /kulup dan sekulup denganya. Sabah menang 2-1. Uwaaaaaaaaaaaa...aku pon turut sedih. Emo sampai sekarang tak abis.

16. Dimanakah salah kita? Nanti next post aku bagik.


Pencabul hak asasi Pok Chek

17. Terkejut gak akuu biler aku biler best and fairest award dapat kat ihsan huhu Apekemenatangjadah!! Aku ade gak bace2 lam paper malaysia aritu pasal rasuah di dalam PAS. Sungguh tak ku sangka amalan terkutuk tradisi AMNOR itu maybe...may be je tau tak elok mengfitnah..mauahhaha... maybe amalan tersebut telah menular ke dalam pergerakan MISSA yg di cintai faris dan rakan2 di adeled ini. Ini adalah antara skandal terhebat di abad ini. Ini adalah skandal yang boleh menyaingi skandal KJ yg memenangi jawatan ketua pemuda AMNOR di dalam marathon bilangan 600 undi (betukl ke?) selama 6 jam.
Apakah janji2 manis ihsan kepada mu wahai komiti MISSA?
Di organ manakah yg mahu di urut secara free oleh ihsan selama 6 bulan lagi dia berada di sini?
Dimanakah proses pengiraannya MISSA??
Di manakah ketelusannya??

Aku protes! Aku bangkang! Kembalikan medal kepada yg hak! Kembalikan hadiah best and fairest kepada Pok Chek!!

Hidup Pok Chek!!!
Pok Chek kapten pasukan next year!!.
Pok Chek akan mempertahankan melben cup kita tahun depan dengan "skill ole" nyer semata2!! Pemain lain hanya cukupkan korum untuk passing bola ke Pok Chek jer!
Pok Chek!! Pok Chek!! Pok Chek!!!

To be continued. Analisa terpersentimeter punca2 kekalahan team loser zuhud specifically dan team2 melayu lain generally.

Sekian, makasih, wassalam

p/s: cukup brutal dak? adakah aku masih jiwang?
muahahhahahhahahhaha

16 comments:

Anonymous said...

award best and fairest tu bukan semua team yang vote ke?

seingat aku setiap team vote selepas match.

Dr. Bentara said...

tak larat nak baca... gua sekali tarik terus ke bawah... senang2 nanti gua baca eh bro?

Igniz said...

entri pasal bola, tapi yg masuk kat kapla sy ialah zat2 sayuran, species kulup dan xkulup, lutut longgar sbb bini baru sampai, babak rogol kat pondok beramai2, rasuah politik, amalan bersedekah, mereka hanyalah insan biasa....huish..banyak betol mesej dm entri kali ni...XD

Izrul Zainal Abidin said...

alaa anonymous nih emo plak.. chill laa.. nih tak lain tak bukan komiti jugak laa nih.. muahahaa

nway azam, mungkin sbb ihsan dah lame sgt main futsal tapi tak dpt ape2 so MISSA kasik can laa kali nih.. ade laa modal die tulis blog n dgn harapan ihsan akan puji tournamnet nih.. politik jer sume tuh.. muahahaa

n said...

aku gembira bos. aku gembira. ko x menang johan. tahniah kepada team an. kira aku termasuk org2 dimakbulkan doa laa jugak ek?

xpe bos xpe ihsan dapat asalkan ko x dapat. wahaha!

ihsan_huhu said...

inilah realiti kehidupan... org yg plg hensem xsemestinye akan mendapat awek yg plg cun...

terimakash atas afundi anda semua. jgnlah terpedaya dgn hasad dan dengki org sekeliling anda

ps: aku masih kebingungan didalam perasaan yg best.

keepermalarhijaumantap said...

pokcek score penalti last2 tu pn ole gk... hahaha

LutfiepOOdle said...

brutal2.

sila bayang kan aku mintak nasik tambah depan kaunter kau.dan match kan dgn gmbr nih.

http://www.metal-observer.com/pics/darkthrone/dt_1_big.jpg

'nasikkk tambarkkghhhh'

hensemtahapcipan said...

saje bg budak2 bukan islam mng missa cup.berdakwah org panggil.masca cup nnt mmg tak dapek dah la.nk berdakwah ape nye masca.hahaha

LutfiePOODLE said...

aku rasa ada trolls siot komen page kau ni azam.gile kecut telor.hihihi

mangkuk statik said...

anon: betul gak yer. Jadi kalau aku buat team cikai dan aku jadi kapten. lepas game biler ref tanyer sape best player team lawan, mestilah aku kan!!Pandai gak ihsan ni yerk. PAtut amik budak2 kaki pengkang main ngan dier. Congrats bro ihsan

abg ben: kalau kau bacer,buang mase jer, kompirm tak balik lagik next year. Lagi pon citer bola jer. Tak de pasal awek pn bro...muahhaha

igniz:kau memang cepat pikap. Lelaki mithali kau nih. Best tak biler kau lempang mak kau tuh? muahaha

mong: aku tau kau ader kes ngan Missa. Biaselah tuh, setan dan malaikat, cahrge positif dan charge negative. Ehh? ker charge positif ngan positif atau negatif-negatif..so saling berlawanan dan bertolakakn lah kan...apalah aku merepek nih!!

n:world cupa rituh team itali menag..semuer kapir. Cahmpions league rituh barca menag. Semue kapir. JAdi depa tuh menang bola sebab depa doa kat Allah ker? My point is, kalau tak doa pon boleh menang. MAcamlah Allah takde kerje sanggat nak makbulkan doa menang mainbola!!

ihsan:muahahahaha...God work in a mysterius way. Cayalah Ihsan. AKu appy jer kau menang. Macam bagik gula2 kat budak terencat. Raser macam best jer dapat buat pahala.

keper: kan aku dah cakap, pok chek = raja ole muahahha

lutfie: gilos gambar mamat tuh. Aku nak buat baju camtuh jadi uniporm kedai lah. Dah kaler itam tuh sudah cun. Kalu tumpah kuah kari tak nampak..

cipan ensem: kau merendah2kan masca yerk. MAner kau tau masca tak berdakwah? Cube kiter tenggok saper komiti masca...hmm..mamat ni, minah ni., mamat direject dari usrah nih..hmmm..Okay Aku sokong kau!

Igniz said...

time lempang tu ngah panik...tak sempat nak menikmati saat2 melempang..muahahaha...

GheySA said...

haha, aku pun turut bersedih. tapi tidak mengapa, bola itu sfera, sekejap bergolek di situ sekejap bergolek di sini, yg penting bagaimana kita berusaha utk bangkit kembali. anyway, aku tertunggu-tunggu kau nye post-mortem pasal di mana kelemahan team2 kita, salah FAM? salah tiada cheerleading team yang hot? salah sendiri? salah mereka dan keluarga mereka? sama-sama kita saksikan.

KeretaKoala said...

Tepat sekali! team fawwaz mmg liat dan hebat..pastinya dgn kehadiran adib medic yg ditakuti musuh dgn kepakarannya dlm men'tackle' dan merempuh pihak lawan...good job guys!

GheySA said...

btw, barca ade 2-3 org muslim players, diorg declared diorg muslim tapi devoted practitioners ke tak wallahualam. yang confirmed nye abidal, keita dgn toure. sbb pernah nmpk diorg berdoa before games and diorg pun declare diorg muslims. just for the info sbg die hard fan barca. hahaha. dem kantoi siapa identiti diri aku sebenarnye. lol.

Anonymous said...

eleh ammar.. dia tak sebut pasal dia pun.. buat skill banyak giler!

jumpa kat padang ammar!

(padahal bilik kat depan ni je.. haha)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails