Wednesday, January 5, 2011

Kenapa Lelaki Suka Awek Yang Basah


Salam,
...sebahagian drpd siri kenapa?.

1. Petua untuk orang2 yang baru berkahwin. Semua lelaki suka wanita yang ..... basah. "Basah" di sini bermaksud di basahi air, bukanya "basah" di err.. situ. Basah yang tu pon kami tiada apa2 bangkangan pon.

2. Sukar untuk org lelaki untuk tidak teruja apabila melihat wanita yang basah. Bini baru lepas mandi contohnya. Awek2 di beach or swimming pool ke. Awek2 berpeluh2 lepas sport. Wet-shirt competiton ke gitu.

3. Even pelacur pon, first thing yang dia buat sebelum layan kastemer ialah mandi. Orang mandi junub selepas beromen. Diaorang mandi sebelum romen! Agak2 diorang baca doa dak sebelum beromen? Ala2 majlis2 sosial yang di mulai dengan doa selamat dan sudahi dengan tari menari dan yam seng gitu!

4. Dan tiada wanita yang lebih basah daripada wanita2 yang berada di dalam air.
_____________________________
Apabila Wanita Berada Di Dalam Air

1. Semuanya bermula semenjak duamenjak aku rajin berenang di Aquatic Centre swimming pool. Dah dekat 2 bulan dah kot, tiap2 minggu aku wajib pegi situ.(satu dan dua post yg lepas aku dah stori)

2. Err...aku bukannya terer sangat swimming pon, so aku banyak menyelam je. So bajet cam power, padahal aku nyelam tu sebab nak caber line yang aku haram tak reti swimming. Aku kenelah control macho kan, sebab semua awek2 mat salleh kat situ memang asyik usha aku dan doblas pek aku jer.

3. Satu lagi, aku suka menyelam sebab sambil-sambil nyelam tu, aku boleh "ter-membuat" permerhatian dan kajian2 saintifik tentang anatomy manusia. Kajian tidak boleh di buat di atas darat, kerana aku pasti kalau minah salleh tu tau aku dok usha ..ehh ...mengkaji dia, silap aribulan aku akan di rogol. Minah2 salleh kan rakus!

4. Maka hasil daripada kajian terperinci aku, aku mendapati, wanita memang nampak lagi "mantap" bila dok dalam air. Puncanya ialah kerana wanita2 mempunyai banyak lemak2 yang terkumpul di tempat2 strategik. Jadi apabila mereka berada di dalm air, lemak2 strategik itu semuanya akan "terapung", kerana lemak adalh kurang tumpat berbanding dengan air.

5. Maka, tetek awek di dalam air, akan kelihatan lebih mekar dan ranum kerana air di dalam kolam itu telah bertindak sebagai natural "push-up bra". Awek bersais 34AA pon, secara tetiba apabila masuk kolam, kelihatan persis sepupu kepada Pamela Anderson.

6. Effect yang sama juga telah di kenalpasti dengan tidak sengajanya oleh aku (*uhuk...uhuk. Batuk pulak), terhadap lemak2 yang terkumpul di bahagian blakang. Bumper yang labuh akan dengan sekelip mata menjadi bumper Jessica Alba yang tidak semena2 membuatkan aku menjadi tidak keruan.

7. Walaubagaimanapun, kajian aku terhadap lemak yang terkumpul di perut pula menghadapi sedikit masalah. Kerana aku "rasa" perut mereka nampak slim bila masuk dalam air. Tapi sebab lets face it, kalau kau tengok awek dalam air kot depan, kau akan tengok perut dia ke, atau kau akan tengok kemuncak dia? Jadi permerhatian aku di situ adalh tidak sempurna. Maka terpaksalah aku pegi ke pool weekend ini lagi untuk meneruskan kajian saintifik dan akademik aku ....... dengan secara tidak sengajanya.

Disclaimer: Semua kajian dan pemerhatian di buat tanpa mengelipkan mata.....rasa2nya.

Sekian, mekasey, wassalam

3 comments:

ihsan_huhu said...

pembiasan dlm air mmg tinggi. so agak bias sekali pemerhatian nih. boleh bli goggle utk pemerhatian yang lebih tepat

mangkuk statik said...

huhu: meng-google lagi effektif kot

djambu puadovich said...

tak berkelip?

patut a kene chemical conjunctivitis. hahaha!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails