Thursday, January 19, 2012

Memperbetulkan Salah Faham Pembaca Blog Ini Terhadap Dua Post Aku Yang Lampau......

Salam,

Aku always terlupa bahawa aku ini adalah Australian. Tough, macho, tinggi, putih, hensem, berbulu dada blonde, beralat kelamin gergasi dan kurang fasih bertutur di dalam bahasa Malaysia.
Jadi tidak hairanlah apabila terjadi beberapa salah faham daripada penulisan2 aku di blog ini.
Jadi di sini, aku akan clarify dua blogpost aku yg sebelum ini iaitu .......
________________
Daripada blog post ..."Aku Tok Say Kelik"

1. Ada beberapa pembaca setia aku daripada Kelantan telah cakap kat bini aku, "Ni Azam royak dia tok say kelik nih. Jadi lagu mano kak Pamela Anderson nak serve contract dengan USM?". Pamela adalah nama manja bini aku kerana anatomi mereka yg seakan2 sama.

2. Ni salah aku jugak. Aku lupa nak royak, masa aku tulis blogpost tu aku berada di Kelantan. Jadi, apabila aku cakap "Aku Tok Say Kelik" tu, itu bermaksud aku tanak balik ke Australia. Ada paham? Aku nak dok di Malaysia pulak.

3. But of course as aku pointed out in that post, bahawa aku "terpaksa" balik but will always look for jalan untuk kembali menetap di Malaysia.

4. Maafkan ke mat sallehan saya, kerana bila aku cakap "balik" kat mana2 pon di blog ni, itu almost always bermaksud balik ke tanahair aku, iaitu Australia Darul Kanggaru. Rumah aku di sini ye. Not di Malaysia hokay! Ape kelas dok Malaysia....

5. Harap maklum
________________
Daripada blog post ...... "The interview"

1. Aku memang dah bajet dah masa aku tulis ayat di bawah ni, mesti akan ramai surirumah-surirumah yang sengaja gedik memgmental-block kan diri mereka daripada membaca prenggan tu penuh2.

2. That sentence was
" Never for one second from that moment on, that I ever thought of leaving her. Never for one second from that moment as well, I am not thinking of adding another one".

3. Jadi dah dekat enam belas kali kawan2 pompuan bini aku telah quote the first sentence jer,
" Alah. Mangkuk tu dah kata dia takkan carik orang lain dah kan dlm blog dia. Dia cakap jer kawin satu lagi, tapi tak punyerrr...." . The second sentence tu seolah2 tak exist dalam ingatan mereka.

4. Mungkin diaorang ni tak paham English aku kot. Mungkin slang Ozzy aku agak pekat di situ.

5. Jadi meh sini aku aku cakap terang2 maksud aku dalam bahasa Melayu.
"Aku tak pernah terfikir walaupun sesaat untuk meninggalkan bini aku. Tetapi tak pernah untuk setiap saat yang berlalu, aku tidak terfikir untuk mengomoli bibir2 mulus, meraba payudara2 mekar dan menjelajah kawasan2 yg boleh di jajah pada awek lain secara yang halal"

6. Harap maklum.
______________

Segala kesalah-fahaman harap di maafkan.
Semoga penjelasan saya ini dapat di terima oleh pihak tuan/puan.

Sekian, mekasey, wassalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails