Friday, January 27, 2012

Persetubuhan Pendapat....



Salam,

1. Tersebutlah al-kisah. Sewaktu krisis clash between aku dan UniMAP kira2 setahun yang lepas, aku notice yang geng2 pakcik postgrad telah terpecah dua. Ada kelompok yang sokong aku dan ada kelompok yang takde telur...ehh silap ... .yang tidak menyokong aku (majoriti hahaha..... wa paham)

2. Dan yang kelaka nyer, aku notice, sokongan or bangkangan ni mesti datang berdua. Laki-bini mesti satu team. Macamana ini boleh berlaku?

3. Kalau kau tengok kes2 lain pon kan, suami isteri mesti konfem mempunyai citarasa, mentaliti, visi, cakna, motivasi, KPI dan menyokong parti politik yang sama. Why ha? Waiiii???

4. Adakah suami isteri ini sewaktu memilih pasangan, mereka telah secara natural memilih individu2 yang sekepala dgn mereka? Ataupun lelaki2 itu secara natural telah memilih wanita yang lemah fikirannya dan mudah dengar kata? Ataupun wanita2 itu sebenarnya telah memilih lelaki yang lemah fikiranya dan bernama Najib ....ehh tersasul....yang mudah dengar kata sebenarnya.

5. Ini semuanya persoalan2 anthropology yang memerlukan satu kajian terperinci oleh berpuluh2 pakar dengan sample yang besar yang mengcangkupi seluruh bangsa dan memakan masa bertahun2 lamanya.

6. Melainkanlah kau di gelar Mangkuk Hayun dan mempunyai blog bernama Swinging Bowl. Kajian2 ni semuanya hanyalah untuk amatur. Aku sebagai pro, tak perlu. Dah tau dah jawapannya.

7. Di dalam hubungan suami isteri, off-course lah akan selalu berlaku perselisihan pendapat. Ia mungkin satu perselisihan yang kecil or perselisihan yang sangat2 besar sehingga menimbulkan tension kpd perhubungan suami isteri. Akan tetapi, akan berlaku pada satu saat dan ketika, di mana kesemua perselisihan ini akan terlerai. Tension akan hilang. Bilakah saat itu?

8. Saat itu adalah selepas suami memancutkan maninya ke dalam vagina isterinya.

9. Sumpah aku bercakap benar. Tak caya pegi tanya mak bapak ngkorang. Di saat itu kau trasa macam .......oloh sayang nya aku kat bini aku dan bini plak rasa .....alamak sayang sangat2 kat suami dia. Efek dia mungkin last sejam or mungkin sehari. So di ketika itu semua permasalahan akan seolah2 telah di reset. Dah tak sampai hati utk gaduh2 dah. Tadi tak setuju tapi sekarang ni dah setel.

10. Jadi zakar di sini sebenarnya telah berfungsi sebagai USB cable yang apabila di cucuk ke dalam USB slot pada tubuh wanita, telah mengalirkan data2 hujah dan pendapat back-and fro di antara kedua mereka. Jadi perkongsian data ini, telah somehow menyebab mudah bagi mereka untuk mencapai penyelesaian yang sepakat.

11. Ingin di maklumkan, sekiranya USB cable tu masuk slot2 yang "tidak piawai" sewaktu data transfer tu, hasilnya tak sama kot.

12. Di dalam perkahwinan2 yang bermasalah, memang konfem persetubuhan adalah jarang2 ataupun langsung tidak berlaku. Mana wujud laki bini yang bergaduh tapi still romen macam biasa. Tak lojik. (Melainkan mereka masing2 imagine orang lain. Sadis!) So apabila data kedua2 pihak tidak di sync-kan sudah sekian lama, konfem pergaduhan mereka takkan selesai dan tak lama lagi bercerai lah tu.

13. Ohh! Lupa nak pesan. Data transfer daripada pihak lelaki kepada perempuan PERLU berlaku selepas pihak perempuan di puaskan. Sekiranya laki telah pre-mature ejakulasi or hanya syok sengsorang, pertukaran data itu akan menjadi berat sebelah.

14. Akibatnya, sewaktu lelaki rasa sayang2 sangat kat bini slepas puas beromen, pihak perempuan still rasa menyampah. Maka apabila isteri berkeras dengan pendapat pre-romen mereka, pihak lelaki (yang tengah high slepas ejaculate tadi) akan pasrah je terima sebab tak sampai hati nak lawan bini yg telah memuaskan mereka tadi.

15. Maka suami yang berada di bawah telunjuk isteri adalah seorang lelaki yang ........

Sekian, mekasey, wassalam.

3 comments:

ihsan_huhu said...

terpaksa aku pilih puteri umno cm lisa surirumah cenggini

Skudal said...

hahahaha.....

mangkuk statik said...

huhu: kau pasti ke dgn keperkasaan engkau nak hendel lisa?

faizal: seghonok nampak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails