Saturday, October 11, 2008

Char kuey tiaw, sabtu dan arsyad.

1.Aku nak buat stail nombor2 jugak lah macam che det.

2.Petang2 agak2 lam pukul 5 camtuh aku akan "cuba" start balik buat char kuay tiaw/CKTon request. Mee dan bihun gorenga juga akan di buat sekiranyer tertulis di luh mahfuz...tapi makcik kantin stail lah..aku buat banyak2 terus longok kat food warmer tuh..amik kau. Tapi resepi mee goreng tuh masih dalam ujikaji lagi...so mintak maap kalu ni raser lain esok raser lain. Letih siol buat mee nih..Krem bicep aku. Ohh harege CKT $5.50 student $6.00 nonstudent. Mee & bihun aku letak flat 4.00 dulu kot sementara aku dok testing nih. Feedback di alu2kan

3. At this moment, ari sabtu ahad aku tutup. Sunday aku nak maintain jadi rest day. Trade Ari sabtu insya ALLah aku akan bukak balik minggu depan from 11-4pm dulu kot. Petang aku nak main bola cadangnyer yabeda beduu. Nanti dekat2 minggu exam, aku try bukak sampai ke malam.

4. Arsyad dah balik...yeaaa. Baru keja balik 5 minit dah ader org tanyer arsyad tu boss ker. Muahahha. Aku tak kisah...kalau kene rompak silap2 arsyad yg kena tikam. ke tembak ker..selamat aku. Klau org nak komplen pon aku nak kate tu dier boss tuh.. gi komplen kat dier. Selamat telinga aku.
Rmai org tertanya maner arsyad pegi selama 2 minggu nih.. Rami rupanyer yg rindulkan teh tarik dan milo ais arsyad. Ni aku jeles nih. Geram jer aku nak penaik harge air yg arsyad buat. Aku bagik lah arsyad royalti money. Lepas nih mungkin aku nak perkenalkan arysad unplugged teh tarik dan milo ais session.

5. Testing taruk gambar sikit. Jgn pengsan yer.
Ader sesaper jumpa hujung jari aku dak?
Sesaper termakn hujung jari aku arituh dah jadi sedarah daging dengan aku kih kih kih.

So i cannot do murtabak and roti telur lah for now becoz i cannot uli tepung lah.
Wassalam.


13 comments:

ainishamsi said...

"Aku tak kisah...kalau kene rompak silap2 arsyad yg kena tikam. ke tembak ker..selamat aku. "

gile keji dowh~

aku komen 1st! yeay!

Anonymous said...

wow! tahniah2..boss dh ade blog plak skrg..hahaha

btw,welkem back arshad..ko blk kawen kan arituh?hahaha

p/s: aku bengang gak org lg suke air yg arshad buat...tensen2~ =p

ihsan_huhu said...

gle r jari ko. leh r apply utk disable nyer parking pasnih

Anonymous said...

haha, aku gembire org ske air yg arshad buat..
sume pelanggan, teruskan rekues air yg arshad buat..kurang sket keje aku =)

Anonymous said...

Patutnya hang buh nama kedai swinging finger. Baru sesuai.

Anonymous said...

cool blog :)

Dr. Bentara said...

welkem to the club... memblogging sampai tercabut jari!

Gua nak usulkan supaya Swinging Bowl buat open day, makan free... hehehe...

Dr. Bentara said...

"Geram jer aku nak penaik harge air yg arsyad buat. Aku bagik lah arsyad royalti money. "

seingat gua, ni gua punya idea ni. Oleh itu, gua pun nak share gua jugak.

Lagi satu cadangan (beroyalti), hari Sabtu kan petang2 tu lu engage la sorang gitaris kapok (boleh nyanyi sekali) dalam kedai... buat unplugged sejam dua. Idea ni pernah dibuat kat Ipoh dulu geng2 rock gua... Mana nak cari? Ala... lu sapu je la yang busking2 tu...

Anonymous said...

boss, poster kt luar tu kan ader gmba arshad tgh tarik teh. tu pasal sumer org igt arshad boss kedai + nk teh tarik dier, kakaka..!!! no offense arshad~

.:farayas:. said...

aku rase cam dalam smggu ni, x sah kalo aku x dgr name arshad atleast 3-5 kali sehari.. gile, mksdnya aku dgr name arshad dekat 40 kali dh nih.. gembira la korg kalo "boss" dah balik kn.. sales air naik smpai kehabisan cawan arini.. lol~

mangkuk statik said...

tq everybodi yg visiting.
Abg Ben, apa open2 day..ingat ni Adeladlie uni ka...Makan free!! lu ingat ni kantin mrsm muar ka

Wa tengah cari no phone hammet ke satriani lah ni. Wei carcass dah blah dah ke? Wa tau la lu mau wa invite lu buat unplugged kat kedai tuh. Tapi wa takut nanti budak2 head banging naik angin habis ranap kedai aku.

Anonymous said...

oi oi kantin mrsm muo kne bayo pe!kate mrsm syeikh muzafar, kakaka!

Anonymous said...

gila gore weh gambar,kalah CARCASS nih!

haha.dah jumpa blog tokeh swinging bowl pulak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails