Thursday, October 30, 2008

siaran tergendala

1. Ehh aper jadi ngan last post aku. Apsal lain macam jer rupernyer. Ni mesti sebab aku pakai computer arsyad ni jadi camtuh. Tu la computer bayar mahal2 takpe, software satu sen pon tak bayar!
2. Sorri lama tak update psal aku ader masalah internet sejak last week lagi. Baru malam ni wokay.
3. Utk swot vac dan mingu exam nih, aku perlukan org lebih sikit utk cover pekerja2 SB yg kene exam. Jadi sesaper yg ader time free, kalau tak de exam ker, dah habis study ker, dah boring study ker, nak extend satu tahun lagi dok australia sebab sini best ker, nak repeat year sebab lecturer tahun ni ensem ker/awek junior cute ker, sajer buangtebiat, nak carik penyakit, mempunyai masalah psikologi atau bodoh; bolehlah email akuciter time bile korang free. Jadi aku leh setup timetable. Email beta adalah mangkukstatik@gmail.com.

Tenkiu. Wassalam

1 comment:

Anonymous said...

Abang Azam

Sile sediakan byk sket kopi and teh tarek sempena exam2 ni.Buate deliery ke CATS ke.hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails