Wednesday, March 4, 2009

Wei...lu mane datang?

Salam,
1. Ramai gak org cuak bacer last post aku. Depa takut kalau2 bini aku kena ngorat tak pasal2 nanti aku clash ngan dier. Ade siap kate aku kena balik Msia sekarang gak!
2. Tapi advantage bila di jadikan Allah hensem,macho dan poyo mcam aku ni, hal2 camni aku tak ambik pot pon! Alhamdullilah. Saper lah yg lagi hensem dan macho drpd aku kat kelate tu?
3. If worst case senario happen, itu sudah kasi clear line untuk masuk "yg baru". Patah tumbuh, silih berganti. Rezeki datang bergolek kata org. Tak payah mintak sain bini tua untuk makan mangga muda. Tak payah pecah kepala nak susun timetable yg seolah2 kita masih sayang kat kereta lama padahal kita seboleh2nya nak bawak keta baru je!
4. Wokay tukar topic sebelum aku naik syeh!.
5. Au ader feedjit live kat bawah blog ni yg bagitau aku dari maner korang2 ni semue datang
6. Banyak org dtg drpd blog2 yg link ngan aku mcam nurulainibakar.blogspot.com, krenmaut.blogspot.com , fakirfikir.blogspot.com, aizusbc.blogspot.com, dll lagi
Mekasih lah yer.
7. Tapi byk gak yg dtg tak sengaja maser cari ntah bende2 merapu ape ntah kat google atau yahoo.
8. Paling common biler org search "che det blog" mesti gi ke "swinging bowl: Alahai che det..!! !Hang ingat hang terrar" . Muahahha. Aku try gak search ni dulu, tapi aku raser blog aku mungkin dalam page ke 7-8 gitu kot. Yang bikin aku pelik tu, kalau org search che det blog, kan number one link tu dah www.chedet.com? Klik la yg tu bodoh! Yang kau pegi sampai page 7-8 tu apa ke hal nyer? Lalok ka!
9. Lain2 search yg bawak org dtg sini, yg aku tengok malam ni dan yg aku ingat setakat ni adalah "tutup kantin mrsm muar", "kek halal di adelaide", "bohsia" ,"sebab dayus", "bini kawan", "kelate biso", "seks power", "cerita janda" dan "doa pengasih", Ntah ape2 ntah korang ni.

Wokay, tido taim.
Sekian, Mekasey dan Wassalam.

6 comments:

Anonymous said...

kalau aku search "abg jambu bergaya hebat mutu keunggulan minum kopi janda utk bini muda".. agak2 blog kau result no 1 tak kat google tu?

mangkuk statik said...

TAK. AKu dah copy paste dah. Tapi kalau kau search "minum kopi janda bini muda", YES I am no 1. CUbe try

Dr. Bentara said...

beberapa kawan aku dah kawin 2. Ada beberapa lagi usaha nak kawin 2.

Errr... bila nak buat posting pasal kawin 2 pulak ni? Sure naik tangga pertama blog lu.

ihsan_huhu said...

hahaha.. patut r selame nih aku google bohsia result die mengecewekan je..

mangkuk statik said...

PEMBETULAN
Wei biler aku search "che det blog" kat yahoo.us, bukan au(ozzy) nyer tapi US cam kat malaysia, blog aku memang 1st page la. Yg kat bawah sekali. Kalau ozzy (au) aku second page atas sekali. muahahahha. Tu yg ramai org2 tersasau masuk sini tu. Ari ni saje dah 3 org dah!

Anonymous said...

pe kes ttp kantin mrsmuo???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails